همرزمان شهدای آتش نشان در گفتگو با جام جم آنلاین عنوان کردند؛

تا آخر روی عهد خود ایستاده‎ایم

تنی چند از همرزمان شهدای آتش نشان با بیان اینکه راه همرزمان شهید خود را ادامه خواهند داد بر وفاداری روی عهد خود مبنی بر دفاع از امنیت شهروندان تأکید کردند.
کد خبر: ۹۹۶۳۳۸
تا آخر روی عهد خود ایستاده‎ایم

در حاشیه نمازگزاری شهدای سانحه پلاسکو در مصلی امام خمینی (ره) دو تن از همکاران جسور آتش نشان به خبرنگار جام جم آنلاین گفتند: راه دوستان شهید خود را تا آخر ادامه خواهیم داد.

محمود مسلمی مامور آتش نشان ایستگاه 54 لویزان، در خصوص اتفاق تلخ ساختمان پلاسکو تصریح کرد: ما دوست داشتیم مثل همکاران خود در این حادثه به فیض شهادت نایل می‎آمدیم اما اکنون که زنده هستیم به شهروندان خود خواهیم گفت که برای تامین امنیت مردم در مقابل حوادث از هیچ کاری دریغ نخواهیم کرد.

فرشاد محرابی دیگر همکار آتش نشان مسلمی از ایستگاه 36 مینی سیتی با تاکید بر اظهارات وی افزود: مردم مطمئن باشند تا در امورات محوله خود یک لحظه کوتاهی نکرده و برای آسایش خاطر هموطنان سرزمینمان تمام همت خود را بکار می‎گیریم.

این آتش نشان جوان که همچنان در غم از دست دادن هم نوعان خود در اندوه به سر می‎برد خاطر نشان کرد: ما با عشق این حرفه را انتخاب کرده و چنانچه دنبال مادیات بودیم قطعا مسیرهای دیگری را برای اشتغال انتخاب می‎کردیم.

وی اضافه کرد: برای دفاع از امنیت مردم، کشور و رهبری معظم انقلاب جان خود را هدیه خواهم کرد تا خدایی ناخواسته آسیبی بر کسی وارد نشود. چرا که در این قبیل سوانح(آتش سوزی)؛ بعد از خدا چشم امید جامعه به کارکنان آتش نشانی دوخته شده، بنابراین اطمینان داشته باشند که آنها را نا امید نخواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها