آخرین اخبار حاکی از منتفی شدن حضور رادوستین استویچف در تیم ملی والیبال ایران است.
کد خبر: ۹۹۵۳۳۷
سردرگمی فدراسیون والیبال / استویچف هم منتفی شد؟

به گزارش جام جم آنلاین ، پروژه انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی والیبال ایران از نام هایی مثل آناستازی و رزنده شروع شد، مربیانی که به سرعت به مربی گری در تیم ملی ایران نه گفتند. پس از گذشته هفته های متوالی در نهایت سه گزینه دیگر مطرح شد. یکی از این سه گزینه رادوستین استویچف بود، مربی اهل بلغارستان. دومی ایگور کولاکوویچ نام دارد که صرب تبار است و در نهایت جیانی ایتالیایی.

استویچف هفته گذشته به ایران آمد. طی چند روز اقامت در ایران مذاکراتی هم با فدراسیون انجام داد اما در حالی که همه حضور این مربی در والیبال ایران را قطعی می دانند امروز از گوشه و کنار شنیدیم که احتمال حضور او در تیم ملی والیبال ایران کم و اصلا منتفی است. دلیلش هم این است که او شرط های مالی سنگینی برای فدراسیون والیبال ایران گذاشته و علاوه بر آن درخواست های دیگری هم داشت که به مذاق رییس فدراسیون والیبال خوش نیامده است.

برخی دیگر می گویند دلیل آمدن ایگور کولاکوویچ به ایران هم درست به همین دلیل است. فدراسیونی های از آنجایی که می دانند حضور استویچف منتفی است بلیت سفر کولاکوویچ به ایران را برای روز دوشنبه اوکی کرده اند.

انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال بیش از یک ماه است که به معضل بزرگ فدراسیون والیبال ایران تبدیل شده و گویا قرار هم نیست حل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها