
به گزارش جام جم آنلاین ، مهدی کیانی در دقیقه 72 دربی تبریز مقابل تیم ماشینسازی، کارت قرمز گرفت و از زمین مسابقه اخراج شد.
کاپیتان تیم تراکتورسازی با دریافت این کارت قرمز، محروم شد و دیدار روز 17 بهمن تیمش مقابل پرسپولیس را از دست داد.
در صحنه ای نشان داد که او قصد لگد زدن به داور داشت.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند