محسن مسلمان همین دو روز پیش 27 ساله شد. پرسپولیسی ها هم برای او تولد گرفتند.
کد خبر: ۹۹۴۹۶۹
اتفاق عجیب در اردوی پرسپولیسی ها / به تولد بیک زاده حمله کردند، خودشان تولد گرفتند!

به گزارش جام جم آنلاین ، این اتفاق در حالی افتاد که پیش از این جشن تولد هاشم بیک زاده در اردوی تراکتورسازان با انتقادات شدیدی روبرو شده بود. حملات مجازی به بیک زاده به این دلیل بود که او در عزای فاجعه پلاسکو تولد گرفته. البته بیک زاده بعدا در گفت و گویی تاکید کرد که جشن تولدی در کار نبوده و فقط یک کیک تولد برای او گرفته بودند. ماجرای کیک تولد بیک زاده به صفحه نخست روزنامه پیروزی هم کشیده شد.

به فاصله چند روز از آن اتفاقات پرسپولیسی ها حالا خودشان برای محسن مسلمان در اردو تولد می گیرند و سر و صورتش را کیک مالی می کنند. گرفتن تولد در حالی که ایران یکپارچه عزادار آتش نشان های شهید حادثه پلاسکوست فقط برای بیک زاده بد بود؟!

هافبک پرسپولیس دیروز تولد ۲۷ سالگی خودش را جشن گرفت. در این جشن که هم‌تیمی‌ها و دوستان مسلمان حضور داشتند، به قول خودش برای سنگ تمام گذاشتند. هافبک پرسپولیس در صفحه رسمی اینستاگرام خودش از همه کسانی که به یادش بودند اینطور تشکر کرد:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نرم افزار موبایل
-
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
۰
۰
خداوند خلقت را طوری تعیین نموده كه یكی از دنیا برود ودیگری بدنیا بیاید هرچند حادثه پلاسكو خیلی دهشتناك بود ولی زندگی برای خانواده انان هم ادامه دارد.اری زندگی اینچنین است وگرفتن جشن تولد عادی عیبی ندارد.
نظر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
۰
۰
خداییش فوتباله یا بچه بازی؟؟!!!!!

نیازمندی ها