در حالی که روز گذشته به دلیل فاجعه ساختمان پلاسکو عزای عمومی اعلام شده در اردوی تراکتورسازی جشن تولد بر پا شد.
کد خبر: ۹۹۲۹۴۸
جشن تولد هاشم بیک زاده در عزای عمومی پلاسکو حاشیه ساز شد (عکس)

به گزارش جام جم آنلاین ، جشن تولد هاشم بیک زاده دیشب در اردوی تراکتورسازی با حضور کادر فنی و بازیکنان این تیم برگزار شد.

بیک زاده دیشب سی و سومین سال زندگی اش را جشن گرفت.

تراکتورسازی فردا در تهران به مصاف پیکان می رود.

اما برگزاری جشن تولد این مدافع سابقا ملی پوش با انتقادات زیادی روبرو شده است. خیلی از هواداران اکنون در صفحه اختصاصی اش در اینستاگرام می پرسند که چرا در روز عزای عمومی به خود اجازه برگزاری جشن تولد داد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
مش مراد
Spain
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
۰
۰
از این قماش با فرهنگ غیر از این عجیبه>>>>>>>>>>>>>>>
طاهره
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
۰
۰
خدایی این روزها لبخند به لب آدم نمیاد. متاسفم
سارا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
۰
۰
یعنی واقعا دلتون اومد تولد بگیرین ((چو عضوی بدرد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار)) خدایا بچه كوچكم دعا میكنه برای جان آتش نشانها كه زنده باشن خدایا دل مهربان و رئوف به همه عنایت فرما
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
۰
۰
تو كز محنت دیگران بی غمی *نشاید كه نامت نهند آدمی
نوذر
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
۰
۰
جشن تولد؟؟؟ چه جشنی!! حالا یك كیك خورده اند. گناه كه نكرده اند....یك عده با ندانم كاری ساختمانی را منهدم كرده اند و تعداد زیادی آتش نشان بیچاره را به كام مرگ فرستاده اند و حالا هیچكس یك كیك هم نباید بخورد.....چرا ندانم كاری یك عده مسئول شهری و مدیران ساختمان را یك ملت باید اینگونه جبران كنند و اشك بریزند و حتی نباید دور هم جمع شوند و برای نشان دادن احترام به رفیقشان یك كیك بخورند؟؟چرا؟؟
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
۰
۰
نه كیك خوردن گناه نیست اما نمی تونستن همونو نخورن! آره در این حادثه خیلی ها با ندونم كاری هاشون خانواده هایی رو عزادار كردن اما هیچ دلیلی نمیشه ... بعضی هارو ما كامل كنیم و یا فراموش كنیم! تو اقوام ما هم جشن تولد گرفته شده اما آیا این جوری به رخ مردم كشیدن؟! این جوری رسانه ای شد؟! عزای عمومی یعنی همین، حواستون به عزادارها باشه! شما اگر تو خونتون جشن گرفتین بگیرین اما جلوی درب خانه عزادار جشن و برپا نكنید!
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
۰
۰
با سلام
خیلی خوبه یه تحقیق در مورد نحوه كار و سختی شرایط یك آتش نشان و یك فوتبالیست داشته باشیم! تحقیق كه كی چیكار می كنه! هر كدام چگونه روز خود را سپری میكنه! نمونه كارها و شرایط هر دو در انواع سایت ها آمده است. از طرفی اگر به قرارداد و یا فیش حقوقی اینها نیز رجوع بشه متوجه تفاوت یك مرد آتش نشان و یك فوتبالیست خواهیم شد. آتش نشان ها از هیچ وجهی شبیه یك فوتبالیست نخواهند بود. بنابراین احترام آنها برای یك فوتبالیست نیز ضروری خواهد بود. حداقل عكس و نباید منتشرمی كردن.
(فوتبال كه زیاد دیده اید خواهشن یك فیلم از حریق آتش و آتش نشان نیز نگاه كنید)
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها