یکی از مدیران دولتی با شکایت کارمند زن خود به 99 ضربه شلاق و دو سال تبعید محکوم شد.
کد خبر: ۹۹۴۷۵۱
شلاق و تبعید برای مدیر آزارگر

به گزارش جام جم، چندی پیش زنی 30 ساله با مراجعه به کلانتری از آزار و اذیت‌های رئیس اداره‌اش پرده برداشت و گفت: «من در شهرستان زندگی می‌کردم و به واسطه یکی از آشنایانم برای کار به متهم معرفی شدم. او از مدیران دولتی بود و پس از مدتی مرا در دفترش استخدام کرد. من مثل پدرم به او اطمینان داشتم، اما چند ماه که گذشت، یک روز به من زنگ زد و گفت تعدادی از اسناد و مدارک شرکت را برایش ببرم. وقتی رفتم متوجه شدم محل قرار خانه اوست. متهم همان جا به من ابراز علاقه کرد و گفت قصد ازدواج دارد، اما او 70 سال داشت و اختلاف سنی‌مان بیش از 40 سال می‌شد. وقتی این موضوع را به زبان آوردم، عصبانی شد و با حمله به سمتم، مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.»

با ثبت این شکایت، کارآگاهان جنایی به جست وجو پرداخته و پس از مدتی متهم را دستگیر کردند. پرونده او پس از تکمیل جزئیات برای صدور حکم در اختیار شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

متهم در جلسه رسیدگی، خود را بی‌گناه دانست و منکر تعرض شد. در پایان، قضات دادگاه نیز وقوع تعرض را رد کرده و متهم را به جرم ارتباط نامشروع به 99 ضربه شلاق و دو سال تبعید به شهرهای دورافتاده محکوم کردند. این حکم در دیوان عالی کشور تائید و اجرایی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
۰
۰
قانون برای ضعفاس جالبه تعرض برای همه اعدامه برای مدیر دولتی شلاق وتبعید حتی زندانم نفرستادن
علی تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
۰
۰
باسلام:چرا اعدام نكردید؟مگه تجاوز به عنف اعدام نمیباشد؟؟!!!تجاوز به عنف تجاوزبه عنفه دیگه.آیا تجاوز به عنف یك شهروند عادی با تجاوز به عنف یك مدیر فرق میكند.؟؟؟!!!شاید تجاوز به عنف یك شهروند عادی با .طجاوظ به اونف. یك مدیر درقانون اینطوری نوشته میشود.چرا تبعیدكردید؟؟!!حتما نخواستید آبرویش در محل زندگی ریخته شود.
عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
سلام ،مجید جان مدیر دولتی بوده گلم ،اعدام نداریم كه
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
۰
۰
دست قضات دردنكنه كه تبعیدش كردندانگاربا تبعید خوی كثیف وزیاده خواهش آرام میشود خودبینی وقدرت اودلیل اینكارش شده باید انفصال ازخدمتش میكردند تا متوجه شه كه ..........قوانین باید انسانی باشد
بی عدالتی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
۰
۰
برای عمل زنا فقط چند ضربه شلاق همین؟
دیرین
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
زنا رابطه با زن شوهرداره.....این خانوم مجرد بوده
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها