رئیس پلیس آگاهی تهران اعلام کرد:

صورت برداری از اسناد کشف شده در پلاسکو

رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: تمام اسناد کشف شده در پلاسکو صورت برداری خواهند شد و سپس به گنجینه می شوند.
کد خبر: ۹۹۳۵۸۲
صورت برداری از اسناد کشف شده در پلاسکو

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سردار عباسعلی محمدیان در نشست خبری که در محل ریزش ساختمان پلاسکو برگزار شد، اظهار داشت: به محض وقوع حوادث شاهد جمعیت متراکم هستیم و افراد غیر مسئول خود را به محل حادثه می رسانند.

وی افزود: حضور جمعیت باعث ترافیک شدید می شود و پلیس عوامل انتظامی و راهور خود را حاضر کرد. نیروهای 3 سرکلانتری در محل حاضر و پلیس با همه امکانات در محل حاضر شد.

به گفته رئیس پلیس آگاهی تهران، تامین امنیت شهروندان حاضر در محل تضمین شده و ممکن بود افراد مجرم در محل حاضر و اقدام به سرقت کنند.پلیس در لایه ها و ضوابط مختلف اقداماتی داشت و پلیس آگاهی دستورات قضایی را اجرایی کرد.

سردار محمدیان با اشاره به نگهداری از اموال کشف شده در پلیس آگاهی، تاکید کرد: حفظ و نگهداری از اموال کسبه و حفاظت از اماکن اطراف به پلیس واگذار شده بود.گنجینه ای برای گاوصندوق هایی که شکل خود را از دست داده اند تشکیل شد تا صندوق های تغییر شکل داده شده به آنجا منتقل شوند.

وی افزود: گاوصندوق هایی که دچار پارگی شده باشند، اسنادشان به گنجینه در نظر گرفته شده منتقل تا به صاحبانشان تحویل داده شود.از اسناد شناسایی شده صورت برداری شده و اوراق جمع آوری می شوند.نشانی اسناد و گاو صندوق ها گرفته شده و در نهایت تصاویری از اسناد تهیه می شود. اگر محتویات اسناد و محتویات با ادعاها یکسان باشد، اسناد تحویل داده می شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها