تامین مالی به کمک فناوری

انتقال پول دور از چشم بانک

در جلسه فوق‌العاده امروز شورای شهر مصوب شد

تامین منابع مالی برای تجهیزات آسیب‌دیده آتش‌نشانی

رئیس شواری شهر تهران با اشاره به جلسه فوق‌العاده صبح امروز شورای شهر درباره حادثه پلاسکو، در مورد تصمیمات این جلسه اظهار کرد: به سرعت تامین منابع مالی به منظور تعمیر و خرید تجهیزات آتش‌نشانی انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۹۲۸۶۲
تامین منابع مالی برای تجهیزات آسیب‌دیده آتش‌نشانی

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران، اظهار کرد: آواربرداری سرعت بیشتری یافته است. در حال حاضر تیرها و ستون‌های سنگین از روی آوار برداشته شده و به تیرهای پایین رسیده‌ اند. در نتیجه سرعت عملیات آواربرداری افزایش پیدا کرده است که با تامین امکانات و کار بهتر می‌توان سرعت عملیات را بیشتر هم کرد.

چمران با اشاره به اینکه در نتیجه این حادثه، تیرآهن، اسکلت فلزی، سقف و کف، اجناس در هم آمیخته است، گفت: در زیر آوار همچنان آتش نهفته وجود دارد که با رسیدن باد شعله‌ور می‌شود. همین، کار را سخت‌تر و تنفس را با مشکل مواجه می‌کند که باید با آب‌پاشی کاهش شعله و دود صورت گیرد.

وی با بیان اینکه دیگر به جرثقیل‌های بلند و بزرگ نیازی نیست، افزود: به علت اینکه پیکر شهدا در زیر آوار مانده، برش تیرهای بزرگ با دقت صورت می گیرد و خاکبرداری به طور حساب‌شده انجام می‌شود.

چمران در مورد هماهنگی دستگاه‌های مختلف اظهار کرد: همکاری ارزنده این نهادها برای عملیات پلاسکو ایجاد شده که مرا یاد روزهای دفاع مقدس می‌اندازند حتی وزارت نفت نیز تماس گرفته و برای همکاری و ارسال کامیون اعلام آمادگی کرد. علاوه بر این از شهرهای مختلف، آتش‌نشانان برای کمک اعلام آمادگی کردند. دادستان کل کشور و تهران از محل بازدید کردند و دادستان حتی معاون خود را به منظور اتخاذ تصمیمات در محل مستقر کرد.

رئیس شورای شهر تهران در مورد تشکیل جلسه فوق‌العاده اعضای شورای شهر اظهار کرد: امروز در نزدیکی پلاسکو در پارکینگی، جلسه فوق‌العاده به منظور اتخاذ تصمیمات اساسی برگزار شد. مهم‌ترین تصمیمات این بود که آتش‌نشانی را کمک کرده و به سرعت نسبت به جبران آسیب‌های تجهیزات وارد عمل شویم. بسیاری از تجهیزات آتش‌نشانان آسیب دیده است و تا پایان امشب برآوردها صورت می گیرد تا تامین منابع مالی انجام شود تا در ادامه نسبت به تعمیر و در صورت نیاز نسبت به خرید تجهیزات اقدام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها