فرمانده انتظامی استان البرز اعلام کرد که یک کارمند بانک درکرج و چهار همدست وی به اتهام 56 میلیارد و 20 میلیون ریال کلاهبرداری از کارکنان سه شرکت اقتصادی دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۹۱۸۳۸

به گزارش جام‌جم، سردار بخشعلی کامرانی صالح اظهار کرد: در پی گزارش‌های دریافتی از شعب یکی از بانک‌ها در کرج مبنی بر پرداخت تسهیلات غیرمجاز به مبلغ 45 میلیارد ریال به یکی از شرکت‌ها، بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی و مسئولان بانک مربوط برای رسیدگی به موضوع تشکیل جلسه دادند .

وی افزود: در تحقیقات و بررسی‌ها مشخص شد آبان امسال برای کارکنان سه شرکت اقتصادی در شهرهای مختلف کشورمان تعدادی کارت اعتباری 300 میلیون ریالی در مجموع به مبلغ 56 میلیارد و 20 میلیون ریال صادر شده است، در صورتی که فهرست اسامی‌ای که با آنها کارت اعتباری دریافت شده، واهی بوده و کارکنان معرفی شده فاقد هرگونه حساب در بانک مذکور هستند.

این مقام انتظامی افزود: در ادامه تحقیقات مشخص شد یکی از کارکنان بانک با همکاری فرد دیگری که بازنشسته همان بانک است، با تبانی با سه نفر دیگر که از رابطان شرکت‌های مذکور هستند، مدارک صوری برای صدور کارت‌های اعتباری را به بانک تحویل داده است .

سردار کامرانی صالح گفت: متهمان در بازجویی به کلاهبرداری به مبلغ 56 میلیارد و 20 میلیون ریال در قالب صدور کارت اعتباری برای افراد نامعلوم با مشخصات صوری به تعداد 153 نفر و دریافت اسامی 400 نفر دیگر برای صدور کارت اعتباری از سوی یکی از این شرکت‌ها به بانک اعتراف کردند.

متهمان با قرار وثیقه میلیاردی روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها