وکیل مدافع قاتل ستایش قریشی از ارائه درخواست اعاده دادرسی در رابطه با حکم پرونده خبر داد و گفت: به زودی این درخواست تقدیم مرجع قضایی می‌شود.
کد خبر: ۹۹۰۶۹۷
آخرین وضعیت قاتل ستایش قریشی

به گزارش جام جم آنلاین، مجتبی فرح‌بخش در گفتگو با مهر در خصوص وضعیت پرونده قاتل ستایش قریشی پس از تایید حکم اعدام از سوی دیوان عالی گفت: با توجه به قطعی شدن این حکم، در حال تنظیم درخواست اعاده دادرسی هستیم.

وی افزود: تا اوایل هفته آینده این درخواست اعاده را با امضای موکلم (امیرحسین) تقدیم مراجع قضایی می کنم.

وکیل‌مدافع متهم پرونده ستایش در خصوص احتمال رضایت دادن خانواده ستایش قریشی گفت: خانواده ستایش همچنان به دنبال اجرای حکم هستند اما خانواده امیرحسین مراجعاتی را برای اخذ رضایت داشتند.

فرحبخش در رابطه با وضعیت روحی امیرحسین گفت: صبح امروز ملاقاتی با وی داشتم اما متاسفانه حال روحی و وضعیت وی بسیار نامناسب است و احتمال دارد دوباره در بیمارستان اعصاب و روان بستری شود.

۲۳ فروردین امسال بود که گزارشی مبنی بر وقوع قتل یک دختر بچه شش ساله افغان در روستای خیرآباد ورامین تحویل مراجع قضایی شد، گزارش حاکی از آن بود که ستایش قریشی که به گفته پدر او روز یکشنبه ۲۲ فروردین برای خرید بستنی از منزل خارج شده، دیگر به خانه بازنگشته است.

در تحقیقات اولیه مشخص شد که پسر ۱۷ ساله همسایه که دچار وسوسه شیطانی شده بود او را ربوده و پس از تجاوز او را به قتل رسانده بود. دادگاه برای امیرحسین مجازات دوبار اعدام را در نظرگرفته است.

وکیل مدافع خانواده ستایش قریشی هفته گذشته از تایید حکم اعدام امیرحسین در دیوان عالی خبرداده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۶
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
۰
۰
من نمی دونم چرا وكیل ایشون دنبال این هستند كه یك قاتل روانی را دوباره به بدنه جامعه بفرستند كه چند سال دیگه تبدیل به یك قاتل زنجیره ای بشه كسی كه تو این سن و سال دست به چنین جنایتی بزنه معلومه كه آینده اش چیه و چه مضراتی برای جامعه داره.
م
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
احسنت . درست میگید
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
۰
۰
با سلام
قوه قضائیه باید برای امنیت جامعه قاتل را سریعا اعدام نماید .حتی اگر خانواده ستایش رضایت دهند
احمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
۰
۰
با سلام
چرا اینقدر معطل میكنید .اینكار (معطل كردن قاتل بیرحم وبی وجدان ) باعث افزایش جرم در جامعه میشود .چرا باید اسید پاش روی صورت مردم یا قاتل محبی ها وطلبه شهید ناهی بخشوده بشود ؟ شما نمیدانید این كارها چقدر جرم ها را افزایش میدهد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
۰
۰
این افراد در هنگامی كه در زندان هستند اطرافیان اینگونه افراد راههای گریز از قانون را یاد می دهند مطمئنا اونجا كسی گفته كه خود را به بیماری و افسردگی بزن تا مجازاتت تخفیف پیدا كند در جرایمی مانند تجاوز هم همینطوریه به محض دستگیری شخص اول تمام جرم خود را می پذیره ولی وقتی وارد زندان میشه در نوبت بعدی دادگاه ادعا میكنه كه شخص تجاوز شده راضی به این كار بوده و ...تو خبرها مثل همیشه میبینیم
علی تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
۰
۰
باسلام:برای چی یك ایرانی باید برای یك افغانی اعدام بشه؟؟؟دلیلی نداره.اینهمه افغانی درایران جرم وجنایت میكنند وبه كشورشان فرار میكنند ومجددا دوباره برمیگردند بدون اینكه ردی از خودشان باقی بگذارند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
دوست داشتم این اتفاق برای خودت میی افتاد اونوقت ببینم بازم از این حرفا میزدی عزیزم...قدری تفكر كن وقتی كامنت میزاری.
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
.... فكركن دختر خودت بوده
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
چرا اینقدر شاكی هستی.افغانیها و ایرانیها از یك ریشه هستند.اینو یادت باشه
روح الله
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
۰
۰
خدا همه ما را از شر گناهان بزرگ حفظ كند و از شر شیطان امریكایی حفظ كند كه بد داره هجوم میاره با این شبكه های نا اجتماعیش/// همه باید برای نابودی امریكا اماده باشیم با تحقیق و پزوهش باید ذهنهامون رو اماده درك حقایق كنیم و تلاش كنیم از فتنه های بعدی امریكا به سلامت بیرون بیاییم
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
چی میزنی تو واقعا؟
عسگریان
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
۰
۰
باسلام.
كش دادن اعدام وضع بدی را در جامعه ایجاد كرده است.احساس نا امنی ،اجساس مستاصل بودن ،و احساس جرات پیدا كردن افراد شرور ودست به قتل وتجاوز
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
۰
۰
من وقتی جزییات قتل رو خوندم تا چند روز حالم بد بود . وقتی كسی كه بتونه انقدر سنگدل باشه اونم توی این سن فقط باید اعدام بشه
T
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
۰
۰
من موندم چه كسانی دارن نظر منفی میدن به كامنت ها؟ یعنی واقعا مخالف اعدام این جانی هستن؟؟؟؟ دیگه چه كاری باید انجام میداد كه لایق اعدام بشه؟ اگه اینطور باشه همه هر كاری میخوان انجام میدن بعد خودشون رو میزنن به دیوانگی!!ایشان افسرده نیستن از مصرف بیش از اندازه مشروب مغزش از كار افتاده!!!
سهیل
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
۰
۰
اون كسایی كه از وكیل ایراد میگیرن باید بدونن كار وكیل نجات موكلشه اون داره كارشو انجام میده نمیشه بهش ایراد گرفت
اما روی حرفم با اونیه كه از قاتل طرفداری میكنه:شما حاضری همچین ادمی توی همسایگیت زندگی كنه؟
طرف به یه بچه تجاوز كرده قتل كرده جسدو متلاشی كرده مگه فرقی داره افغانی بوده یا ایرانی؟ادم كه بوده اونم یه طفل بیگناه
مطمئن باشین توی كشورهای اروپایی و امریكایی هم جرم تجاوز و كشتن بچه اعدامه
حمید
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
۰
۰
جام جم تو كه اینقدر نگران حقوق افغانیها در ایران هستی و مدام بیانات گهربار شیر آقا قریشی رو منتشر میكنی ای كاش خبر این جنایت افغانیها رو هم منتشر میكردی؛
اذیت و آزار ۱۱كارگر افغانی به پسر سبب مرگ وی شد , همچنین هموطنانی كه برای افاغنه غیر مجاز كاسه داغتر از آش شدن حتما مطالعه كنن ، شاید در اینمورد استثنائی هم برای هموطنشون رگ غیرتشون باد كرد

http://www.aryanews.com/NewsFeed/2591091/آزار-و-اذیت-11كارگر-افغانی-به-پسر-نوجوان-ایرانی-باعث-مرگش-شد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها