برنامه «تهرانگردی در ازای اهدای کتاب» با همکاری اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ری و اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان تهران در کتابخانه روستایی ابوریحان شهرستان ری برگزار شد.
کد خبر: ۹۹۰۲۳۳
تهرانگردی در ازای اهدای کتاب

به گزارش جام جم آنلاین، این برنامه در محل کتابخانه ابوریحان واقع در روستای ده خیر شهرستان ری برگزار شد گروهی از گردشگران در قالب تور تهرانگردی با حضور در کتابخانه ضمن اهدای کتاب از نزدیک با فعالیتهای این کتابخانه روستایی آشنا شدند.

رئیس اداره کتابخانه ای عمومی شهرستان ری در خصوص برنامه های اجرا شده در این مراسم گفت: در ابتدا این مراسم شعرخوانی توسط کودکان عضو کتابخانه در استقبال از گردشگران برگزار شد و درادامه گردشگران به معرفی کتابهای اهدایی خود پرداختند.

علی قربانی افزود: در این مراسم که ایمان قربانی بخشدار قلعه نو نیز حضور داشت گردشگران از وجود فضای کتابخانه ای با امکانات و تجهیزات مناسب ابراز خرسندی کرده و از کتابدار و مسئولان دست اندر کار نیز قدردانی کردند. در انتها حاضران با گرفتن عکس یادگاری از این کتابخانه به بازدید خود پایان دادند.

گفتنی است؛ کتابخانه روستایی ابوریحان واقع در روستای ده خیر در کیلومتر 7 جاده فیروزآباد بخش قلعه نو شهرستان ری با زیربنای 143 مترمربع دارای بخشهای ویژه کودک و نوجوان، مخزن کتاب، سالن مطالعه ، بخش امانت کتاب و بخش مطالعه نشریات و روزنامه بوده که در حال حاضر دارای بیش از 3500 جلد کتاب می باشد و بیش از 1000 جلد آن ویژه کودک و نوجوان است که مهر ماه امسال همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین واعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها