سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم:

حداکثر حقوق مدیران دولتی 12.6 میلیون تومان شد

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم با بیان اینکه حداکثر حقوق جدید دو برابر حداکثر حقوق قانون مدیریت خدمات کشوری است، گفت: حداکثر حقوق ۱۲.6 میلیون تومان تعیین شده است.
کد خبر: ۹۸۹۴۰۶
حداکثر حقوق مدیران دولتی 12.6 میلیون تومان شد

به گزارش جام جم آنلاین، محمد خدابخشی در گفتگو با تسنیم گفت: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی در مورد بندهای ارجاعی لایحه برنامه، به کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه، حداکثر حقوق مدیران 2 برابر حداکثر حقوق می‌باشد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق با اشاره به مصوبه مجلس در این خصوص گفت: مجموع ناخالص دریافتی ماهانه مقامات و مدیران و کارکنان دستگاه‌های موضوع ماده 5 و 35 قانون مدیریت خدمات کشوری، حداکثر 2 برابر حداکثر حقوق و مزایای مستمر قابل پرداخت به کارکنان موضوع تبصره ماده 76 قانون مدیریت خدمات کشوری می‌باشد.

به گفته خدابخشی بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری حداکثر حقوق شش میلیون و 300هزار تومان است، با احتساب این ماده در برنامه ششم حداکثر حقوقی که به مدیران تعلق خواهد گرفت 12میلیون و 600هزار تومان خواهد بود.

وی افزود، بر این مبنا حقوق مدیران نباید بیشتر از دوبرابر حداکثر مبلغ حقوق‌ و مزایای مستمر قابل پرداخت قانون مدیریت خدمات کشوری باشد

خدابخشی همچنین گفت: بر اساس تصمیم نمایندگان مجلس تبصره 2 ماده 35 لایحه برنامه ششم توسعه را حذف شد.

طبق این تبصره، پرداخت هرگونه تسهیلات بانکی به کارکنان بانکهای دولتی و غیردولتی و موسسات مالی اعتباری به جز تسهیلات مسکن، ضروری و تعمیرمسکن برای یکبار در دوران خدمت ممنوع بوده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اعلام عمومی و دسترسی نهاد نظارتی به دریافتی‌های مدیران و کارکنان دولتی گفت: هدف کمیسیون از لحاظ کردن ماده مذکور این بوده که نهادهای نظارتی بتوانند در یک فضای شفاف به اطلاعات مربوط دریافتیهای مدیران دسترسی داشته باشند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق در پایان از بررسی جداول آماری مربوط به ارقام پیش بینی شده مانند رشد اقتصادی، تورم، نقدینگی و نرخ بیکاری در سالهای اجرای برنامه ششم در روز شنبه خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۳
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
۰
۰
چقدر كم بنده خدا ها احتمالا از گرسنگی تلف شوند
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
۰
۰
با سلام ،باز هم مثل همیشه ضعفا سوختند و مدیران بردند واقعا گناه كارمند بانك كه حداقل 7 الی8 ساعت مفید كار می كند چیست؟ مگر مدیران را ما انتخاب كردیم؟ مدیران رابطه هستند و سازمان دیگر و جای دیگر و استفاده از خانه و ماشین و قبض موبایل رایگان و .........
یك كارمند بانك با حقوق 1/600میلیونی و البته خطر كسری كه بعضا از جیب هم باید بگذارد و نداشتن مرخصی و هزار مزایای ظاهرا داشته اما نداشته،دلخوش تسهیلات ضروری و بود كه هم ممنوع می كنند و هم نرخ را 10 برابر كردند.
خدا خیرتان بدهد ریشه رانت و فساد و قاچاق و معضل شركت ها و .....همه حل شد. تمام كاسه كوزه ها سر ما شكست
مردم
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
كارمندان بانك باز سی سال بیت المال را با مسولین نوش جان كردید چرا به این زودی آه وناله می كنید
12
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
شماها همتون حقوقاتون 5 تا6 میلیون تومن اون 1 و 600 مال كسری وام مسكن و ماشین و ویلاهاتون با سه تا 4 تا خونس اقای كارمند بانك پس ما شركتیهای بانك چی بگیم با حقوق 800 تومن ؟ مستاجر بدبخت برای نون شب محتاج ............
m
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
احسن حرف دل رو زدی
كارگر
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
۰
۰
به فكر قشر كارگر باشید كه ۸۰۰حقوق میگره
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
۰
۰
پس كو عدالتی كه ازش دم میزنید آقایون مسولین
كارگر
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
۰
۰
و بدبخت كارگر ساده ای كه باید با 800هزار تومان در ماه زیر بار تورم هر روز ضعیف تر و نابودتر بشود.
هادی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
۰
۰
دولت چطور توانایی پرداخت این حقوق كلان به مدیران كه كم زحمت ترین شغل را دارند، دارد. آیا این است معنی اقتصاد مقاومتی وقتی كشور با بحران بیكاری و ركود مواجه است پرداخت این دستمزدهای كلان چه معنی میتواند داشته باشد چرا با تعدیل دستمزدها پولها را صرف ایجاد شغل برای بیكاران مملكت نمیكنید آیا آنها باید از بیكاری و بی پولی بمیرند آیا این كار معنی دیگری میتواند داشته باشد؟
كارگر
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
۰
۰
هر كه بفكر خویشه . اونها اگه قرار باشه برای خودشان تصمیم بگیرند پس كارگرها را هم بگذارید برای خودشان تصمیم بگیرند نه اینكه برای كارگر شما تصمیم حداقلی می گیرید و برای خودتان تصمیم حداكثری .
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
۰
۰
بعد كارگر بیچاره حداكثر میخواد بگیره یك میلیون و كارمند نگون بخت هم حداكثردو میلیون این یعنی چی!!!
علی تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
۰
۰
باسلام:مگه چیكار میكنند كه اینهمه حقوق پرداخت میكنید.برای چی؟اگر همه ملت ایران دربرابر قانون یكسان هستند وباید ریاضت اقتصادی را تحمل كنند پس چرا این مدیران اینهمه حقوق دریافت میكنند؟.لطفا لیست اینگونه حقوقها را با تناسب شغلی آنها منتشر بفرمائید تا ما هم آگاه شویم.واینكه من بعنوان یك ایرانی راضی نیستم.
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
۰
۰
خو شا بحالشان كه بااین حقوق بازنشسته میشوند ومدیران ومسئولان قبل بازحمت زیادی كه داشتن با 1 الی 2 میلیون تومان بازنشسته شدند. انصاف هم خوب چیریست دولت و مجلس بفكر این بازنشستگان قدیمی عزیزهم باشند .

نیازمندی ها