سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم:

حداکثر حقوق مدیران دولتی 12.6 میلیون تومان شد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق برای راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایا به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: دلیلی برای مخالفت با این طرح وجود ندارد، چراکه مربوط به اطلاعات شخصی و خانوادگی افراد نیست.
کد خبر: ۹۷۹۵۶۹

محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: این‌که سامانه اطلاعاتی بتواند اطلاعات افراد را اخذ و این اطلاعات را شفاف کند؛ طوری که همه از میزان پرداختی دستگاه‌های اجرایی مطلع باشند، قاعدتا به شفافیت اطلاعات اقتصادی و بهبود فعالیت اجرایی کشور کمک می‌کند و مؤثر است.

همچنین حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده مردم شاهین‌شهر نیز با بیان این‌که راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایای مدیران حرکتی در جهت اعتمادسازی بیشتر و موثر در جامعه است، گفت: در این سامانه به صورت برخط دستگاه‌های نظارتی کنترل لازم را روی دریافتی مدیران خواهند داشت.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس گفت: در این سامانه به صورت برخط (آنلاین) دستگاه‌های نظارتی نظارت لازم را روی دریافتی مدیران خواهند داشت و به مردم دسترسی خواهیم داد که آخرین دریافتی مدیران دستگاه‌ها را ببینند. حاجی‌دلیگانی درباره نحوه و میزان پرداخت حقوق مدیران در گذشته معتقد است که دیوان محاسبات و دولت نتوانستند حق مطلب را بخوبی ادا کنند و به عبارتی ماله‌کشی کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها