سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه هماهنگی بازیکنان تازه وارد با تیم زمان بر است، گفت: می خواهیم نیم فصل دوم را با موفقیت به پایان برسانیم.
کد خبر: ۹۸۹۳۲۶
برانکو: با هیچکس دعوا نداشتم

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا در هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: نیم فصل دوم را با بازی برابر سایپا در یک دیدار خانگی آغاز می کنیم. سایپا عملکرد بسیار خوبی در دیدار برابر ماشین سازی داشت و آنها توانایی شان را در آن مسابقه نشان دادند. طبیعی است که سایپا تقویت شده و خلعتبری و حامد لک و عزت الله پورقاز را جذب کرده که همین ۳ بازیکن می توانند سایپا را به خوبی تقویت کنند.

وی افزود: سخت ترین بازی، بازی اول است، بویژه آنکه یک مسابقه خانگی را پیش رو داریم و همه انتظار دارند نتیجه خوبی بگیریم. ما هم در همین راستا خودمان را آماده می کنیم.

برانکو ادامه داد: عالیشاه و نوراللهی از جمع ما جدا شدند و آرام طبع نیز در آستانه جدایی قرار دارد. همچنین محمد رحمتی و شهاب زاهدی هم جدا شده اند، موضوعی که مرا خوشحال می کند این است که دو بازیکن خیلی خوب یعنی «نریمان جهان» و «رفیعی» را جذب کردیم و این دو بازیکن در رقابت برای حضور در جمع نفرات اصلی خواهند بود. البته رامین رضائیان را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم و این بازیکن از ناحیه کمر احساس درد دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: من از کیفیت بازیکنان جدید راضی هستم و انتظار دارم این بازیکنان کیفیت تیم را بویژه در بخش هجومی بالا ببرند. مطمئنا با رفیعی به همراه نریمان جهان، کامیابی نیا و مسلمان و احمد زاده می توانیم بخش میانه میدان را تقویت کنیم. با حضور رفیعی ما یک هافبک هجومی و یک بازی ساز خوب را در اختیار خواهیم داشت. هدفمان خوب بازی کردن است و انتظار داریم یک برد بیشتر از سایر بازی ها داشته باشیم.

وی در خصوص جذب مدافع عراقی اظهار داشت: ما در رابطه بازیکنانی که عضو تیم ما نیستند صحبت نمی کنیم و برخی مسائل جزو اسرار باشگاه محسوب می شود، چون خیلی مسائل انجام نمی شود. هنوز فصل نقل و انتقالات ادامه دارد و طبیعی است انتظار داریم یکی دو بازیکن دیگر هم بگیریم.

سرمربی سرخپوشان تهران در خصوص جذب محمد عباس زاده و سایر مهاجمان داخلی گفت: ما دنبال بازیکنانی هستیم که جوابگوی معیارهای پرسپولیس باشند. من به محمد عباس زاده تبریک می گویم که آقای گل لیگ یک و از کیفیت خوبی برخوردار است. من در حال حاضر اولویت را به علیپور، طارمی و امیری می دهم.

ایوانکوویچ در رابطه با برنامه اش برای بازیکنان جدید گفت: پرسپولیس همیشه ستاره ها را در اختیار خواهد داشت و ستار ه های حقیقی همیشه در خدمت تیم هستند، نه در خدمت خودشان و آن زمان می توانیم به این بازیکنان ستاره بگوییم. برای ما دارا بودن یک نیمکت قوی مهم است. ما مسابقات زیادی را پیش رو داریم و این بازیکن است که برای ما مهم است. هر کس به اندازه خودش بازی می کند.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با تغییر تاکتیک در پرسپولیس اظهار کرد: ما با دو مهاجم بازی خواهیم کرد. چون فکر می کنیم این بهترین سیستم برای بازیکنانی است که در اختیار داریم. طبیعی است نسبت به موقعیت هایی که بوجود آوردیم گل های کافی نزدیم، اما در حال حاضر نمی خواهیم وارد دلایل این مسئله شویم. این یک مساله مستمر است. خیلی ساده نیست که بازیکنانی پیدا کنیم که ۲۵ گل بزنند.

وی در رابطه با وضعیت رامین رضائیان گفت: این بازیکن هنوز کمردرد دارد.

برانکو در رابطه با حل مشکل کی روش و فدراسیون با او گفت: من با کسی دعوا نداشتم و اصلا نمی دانم در این میان مشکل چیست؟ من با هیچکس دعوا نداشتم و فقط نظرم را گفتم.

وی در رابطه با انتخاب لوکا مدریج که بازیکن پیشین او بود اظهار داشت: او در حال حاضر بهترین هافبک دنیاست و برای پنجمین بار به عنوان بازیکن برتر کرواسی انتخاب می شود و من به این موضوع افتخار می کنم. همچنین علی دایی و علی کریمی هم شاگردانم بودند.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا پرسپولیس برای بازی های بعدی برنامه ای برای گلزنی های بیشتر دارد، گفت: ما تلاش زیادی می کنیم. البته زمان می برد تا بازیکنان جدید با دیدگاه و فلسفه باشگاه هماهنگ شوند. خودم مربی هستم که دوست دارم تیمم بازی تهاجمی داشته باشد. فرگوسن همیشه یک جمله می گوید که مهاجمان تیم را موفق می کنند، اما در نهایت این مدافعان هستند که جام قهرمانی را بالای سر می برند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها