به گزارش جام جم آنلاین از اسپوتنیک، در ویدئوی منتشره در صفحه شرکت سوئیسی در فیسبوک توضیح داده می شود که تابلوی تبلیغاتی این شرکت مجهز به دستگاه تشخیص دود است و اگر کسی در کنار تابلو سیگار بکشد، مرد روی تابلو به سرفه کردن می پردازد و به دنبال آن داروهای مخصوص ترک سیگار معرفی می شوند.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد