اوباما در مصاحبه با برنامه "دِ ویک" از پاسخ دادن به اینکه آیا "دونالد ترامپ" را دوست دارد یا نه، طفره رفت.
کد خبر: ۹۸۸۰۰۱
اوباما: ترامپ اعتماد به نفس بالایی دارد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با برنامه "دِ ویک" شبکه ای بی سی از پاسخ دادن به اینکه آیا "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور منتخب آمریکا را دوست دارد یا نه؟ طفره رفت.

وی گفت: از مکالمه ای که داشتیم لذت بردم. او کسی است که به نظر من اعتماد به نفس بالایی دارد و به عقیده من دارای شرایط لازم برای این کار (ریاست جمهوری) است. او جسارت کافی برای این کار را دارد. او اطلاعات را کم کم ارائه می‌دهد و این همان سیاست است.

اوباما ادامه داد: من و ترامپ در برخی موارد اختلاف نظر داریم ولی او دوست دارد اطراف خود را با کارشناسان احاطه کند تا او را در تصمیم گیری یاری رسانند.

رئیس جمهور آمریکا درباره لغو احتمالی طرح بهداشت و درمان موسوم به اوباماکِر گفت: فکر می کنم این طرح نجات پیدا کند و با نام دیگری مطرح شود. در واقع، جمهوری خواهان با اعمال برخی تغییرات در آن و برچسب "ترامپ کِر" این طرح را اجرا خواهند کرد. از نظر من خوب است.

اوباما درباره ادعای دخالت روسیه در انتخابات آمریکا گفت: فکر نمی کنم "ولادیمیر پوتین"، رئیس جمهور روسیه را دست کم گرفته باشم. به نظرم در این عصر از اطلاعات، درجه آن را دست کم گرفته‌ام. اطلاعات غلط و هک سایبری، جامعه و سیستم های باز ما را تحت تاثیر قرار داده است.

رئیس جمهور آمریکا همچنین از تشکیل یک کارگروه بررسی دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و همچنین احتمال دخالت مسکو در انتخابات آینده ناتو خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها