نیوشا ضیغمی، بازیگر فیلم‌هایی چون گناه من، اخراجی‌ها، پرتقال خونی و ایران برگر، این روزها مشغول بازی در فیلمی به نام هشتگ به کارگردانی رحیم بهبودی‌فر است. ضیغمی همچنین این روزها فیلمی به نام ما همه گناهکاریم را بر پرده سینماها دارد.
کد خبر: ۹۸۵۳۳۶

به گزارش جام‌جم، ما همه گناهکاریم که با بازی نیوشا ضیغمی بتازگی در سینماهای کشور اکران شده، محصول سال 89 است، اما تاکنون امکانی برای نمایش عمومی پیدا نکرده بود. دلیل این مساله هم تغییراتی در تهیه‌کنندگی و کارگردانی این فیلم است.

کارگردان نسخه‌ای که این روزها در سینما اکران شده، حسن ناظر است و تهیه‌کنندگی آن را هم حسن ناظر و محسن مسافرچی به‌طور مشترک به عهده دارند.

بجز نیوشا ضیغمی، بازیگرانی چون امیر آقایی، الهام حمیدی، همایون ارشادی، مهران رجبی، مهدی سلوکی، مجید شهریاری، بهرام ابراهیمی، امیرحسین مدرس، فریبا طالبی و علی عمرانی در «ما همه گناهکاریم» بازی می‌کنند.

قصه این فیلم درباره فرهاد است که برای تامین مخارج زندگی روزمره خود با مشکلات زیادی روبه‌روست تا این‌که با بیماری هولناک فرزند خود مواجه می‌شود. او به هر دری می‌زند اما راهی پیدا نمی‌کند و سرانجام تصمیمی می‌گیرد که می‌تواند سرنوشت متفاوتی را برای خانواده رقم بزند.

قرار است مراسم افتتاحیه «ما همه گناهکاریم»، ساعت 21 امشب با حضور برخی بازیگران و عوامل این فیلم در پردیس آزادی برگزار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها