رئیس دادگاه انقلاب کرمان گفت: (الف .ج) یکی دیگر از اشرار معروف جنوب استان کرمان به جرم افساد فی الارض و محاربه به اعدام محکوم شد.
کد خبر: ۹۸۵۱۳۶
شرور معروف کرمان به اعدام محکوم شد

به گزارش جام جم آنلاین، احمد قربانی در گفت‎‌وگو با میزان گفت: (الف .ج) یکی دیگر از اشرار معروف جنوب استان کرمان به جرم افساد فی الارض و محاربه به اعدام محکوم شد.

وی افزود: این شرور در در طول سالیان متمادی باعث ایجاد رعب و و حشت و نا امنی در بین مردم جنوب استان کرمان شده بود.

رئیس دادگاه انقلاب کرمان بیان کرد: این شرور به اتهام محاربه و افساد فی الارض مورد محاکمه قرار گرفت و پس از اتمام دادرسی در خصوص اتهامات وی حکم اعدام صادر شده است.

این مقام قضایی تصریح کرد: این شرور جرائمی از قبیل قتل عمدی، سرقت، راهبندان، گروگانگیری اخاذی که تمامی این جرائم به وسیله اسلحه جنگی کلاشینکف صورت گرفته است در پرونده سیاه خود دارد.

وی اعلام کرد:باند شرور مذکور در سال 1394 در حالیکه چهارنفر گروگان را در کوه های اطراف جیرفت نگهداری می کردند مورد شناسایی مامورین اداره کل اطلاعات استان کرمان قرار گرفته وپس از درگیر شدن با مامورین و کشته شدن یکی از اعضای باند، چهار گروگان آزاد و مجرم و سایر اعضای باند متواری شده بودند.

رئیس دادگاه انقلاب کرمان خاطرنشان کرد: در عملیات دستگیری مجرم مقداری سلاح و مهمات و سایر تجهیزات کشف و ضبط شده بود.

قربانی گفت:این شرور علاوه بر اینکه خود موجب نا امنی و رعب و وحشت در جامعه بود به نگهداری گروگان برای دیگران هم اقدام می کرد به این صورت که سایر اشرار و قاچاقچیان که اختلاف حساب با مشتریان خود داشتند به منظور تسویه حساب و اخاذی افرادی را گروگان کرده وجهت نگهداری تحویل شرور مذکور می دادند و پس از تسویه حساب گروگانها را آزاد می کردند.

لازم به ذکر است این حکم ظرف 20 روز پس از ابلاغ قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور می باشد چنانچه حکم صادره قطعی گردد پرونده جهت اجرا به دادسرای عمومی و انقلاب کرمان ارسال خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها