تیر خلاص یک پرسپولیسی بر تن ذوب آهن

تراکتورسازی حریف نفت در فینال جام حذفی شد

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با غلبه بر ذوب‌آهن اصفهان در مجموع ۱۲۰ دقیقه وقت‌های قانونی و اضافه راهی فینال جام حذفی شد.
کد خبر: ۹۸۴۷۸۸
تراکتورسازی حریف نفت در فینال جام حذفی شد

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز از ساعت 14:30 امروز (شنبه) در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که شاگردان امیر قلعه‌نویی در مجموع 120 دقیقه با نتیجه 3 بر 2 حریف خودر ا شکست دادند تا به فینال صعود کنند.

شاگردان مجتبی حسینی با گل دقیقه 43 احسان پهلوان تا اواخر بازی پیش بودند، اما فرزاد حاتمی در هشتادونهمین دقیقه بازی، گل تساوی تراکتورسازی را به ثمر رساند تا این دیدار به وقت‌های اضافه کشیده شود. شاگردان امیر قلعه‌نویی که روحیه گرفته بودند، در دقیقه 92 توسط محمد ابراهیمی به گل رسیدند تا همه چیز به سود تراکتورسازی پیش برود. در ادامه ذوبی‌ها با گل بنتسون از روی ضربه پنالتی بازی را به تساوی کشاند، اما محمد ابراهیمی دقیقه 122 گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند.

حسین زرگر داور این دیدار مرتضی تبریزی مهاجم ذوب‌آهن را دقیقه 70 با دادن کارت زرد دوم از زمین اخراج کرد. همچنین کرار جاسم هافبک عراقی تراکتورسازی به علت اینکه برای بیرون رفتن از زمین وقت تلف کرد، از داور کارت زرد گرفت و اعتراض او روی نیمکت باعث شد تا داور با دادن دومین کارت، این بازیکن را از روی نیمکت اخراج کند.

تراکتورسازی در فینال حریف نفت تهرانی شد که روز گذشته یا یک گل سپاهان را شکست داده بود. دیدار فینال، بیست‌ویکم اردیبهشت‌ماه سال آینده در ورزشگاه اروند خرمشهر برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
یه ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
۰
۰
یاشاسین تراختور
طرفدارفوتبال با اخلاق
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
۰
۰
مسولان كمیته انضباطی باید با علی دایی برخوردجدی كنند بله بازی دیروز هم فرازونشیب زیادی داشت ولی نه سرمربیان ونه بازیكنان ذوب آهن وتراكتورسازی هیچ كدام به خوداجازه رفتارهای زننده دایی را ندادند. بله مدتی است بعضی از مدعیان ورزشی ولی بی اخلاق در دفاع از رفتار زشتشان بجای عذر خواهی ازفوتبال دوستان ، تهدید به كناره گیری از ورزش می كنند . باور كنید با این رفتارهای ناپسند فوتبال ما رشد نخواهدكرد.
یاشار
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
۰
۰
تراختور محبوب اردبیل

نیازمندی ها