خطیب موقت نماز جمعه تهران اظهار کرد:نباید اینچنین باشد که همه مردم از دست غارت مسئولان فریاد بزنند؛ این پست به مسئولان داده نشده که همه نزدیکان و دوستان و افراد سفارشی را بر سر کار، آن هم کارهای پردرآمد ببرند؛ آن کسی که پارتی ندارد چه کار باید کند؛ چرا استخدام ممنوع است؟
کد خبر: ۹۸۴۳۲۳
کسی که پارتی ندارد چه کار کند/ چرا استخدام ممنوع است؟

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از میزان، آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: آقایی که پشت میز نشستی، خداوند قدرت و امکان به تو داده که به داد مظلوم و فقیر و ناتوان برسی؛ خداوند به نمایندگان مجلس این قدرت را داده که برنامه بودجه را به نحوی تنظیم کنند که این بودجه مثل خون که به تمام اعضای بدن می رسد، به تمام مظلومان و ناتوانان جامعه برسد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران، ادامه داد: نباید بودجه به شکلی تقسیم شود که بیت المال در اختیار عده ای خاص باشد.

وی با بیان اینکه وقتی پول بیت المال به نقطه ای سرازیر شد، بقیه نقطه ها خالی می ماند تصریح کرد: هر کجا حقوق بالایی وجود دارد، در کنارش می بینیم که حقوق هایی ضایع شده است.

آیت الله موحدی کرمانی گفت: مسئولان مساله اشتغال جوانان، توجه به قشر آسیب پذیر، تعطیلی کارگاههای تولیدی را جدی بگیرند؛ این حکومت امانت در دستان شماست و در قیامت پیوسته از امانات سوال پرسیده می شود؛ خود را برای جواب دادن آماده کنید.

خطیب نماز جمعه تهران همچنین گفت: ایام الله یعنی ایامی که در آن روزها حوادثی اتفاق افتاده که چشم ها را خیره کرده و همه فهمیده اند که آن حادثه، یک حادثه استثنایی و الهی و خدایی است.

وی افزود: یوم الله مثل روزی است که فرعون در برابر قوم بنی اسرائیل غرق شد و عظمت این حادثه چشم بنی اسرائیل را خیره کرد؛ در زمان خود ما نیز 22 بهمن یکی از ایام الله است؛ مردمی که در سلطه شاه له می شدند چشمشان به روزی بزرگ باز شد و فریاد پیروزی را شنیدند و حکومت اسلامی به وجود آمد.

وی با بیان اینکه 22 بهمن با صبر، تحمل، ایستادگی و وحدت حول محور ولایت ایجاد شد و ما را به پیروزی رساند اظهار کرد: اگر ما بر پهلوی پدر و پسر و بر صدام پیروز شدیم و اگر آمریکا نتوانست هیچ غلطی بکند، به همین دلیل بود.

آیت الله موحدی کرمانی با بیان اینکه 9 دی روز تجدید پیوند ملت با ولایت، روز وحدت امت حول محور ولایت فقیه و روزی است که مردم نشان دادند به قرآن وفادار هستند و در صحنه های حمایت از انقلاب حضور به موقع دارند تاکید کرد: در روز 9 دی مردم نشان دادند خطرشناس هستند و برای دفع خطر تصمیم می گیرند؛ در سال 88 دشمن امید پیدا کرده بود که به نظام مقتدر ضربه بزند، قدرت طلبان داخلی هم مغرور شده بودند و تقلب در انتخابات را بهانه حرکات خود قرار داده بودند؛ مردم در 9 دی پس از 8 ماه خون دل خوردن به خیابان ها ریخته، محشری به پا کرده و فتنه را با بصیرت خود خاموش کردند.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود در خصوص نقض برجام از سوی آمریکا گفت: رهبری از همان روز اول می فرمود من خوشبین نیستم، چرا مسئولین این سخن را جدی نگرفتند؛ معظم له پیوسته می فرمود آمریکا دشمن است و به دشمن نباید اعتماد کرد؛ این امر برای مسئولین ما درس باشد؛ بحمدلله برخی مسئولین رسما عذرخواهی کردند و گفنتد که ما گول فریب وزیر خارجه آمریکا را خوردیم؛ ان‌شاالله دیگر مسئولان ما فریب آمریکا را نخورند و مسئولی نباشد که هنوز به آمریکا دل بسته باشد.

آیت الله موحدی کرمانی با بیان اینکه باید به درون کشور و امکاناتی که داریم تکیه کنیم افزود: چرا جوانان هوشمند و پراستعداد ما باید بیکار بمانند؟ ما با بهره گیری از امکانات فراوانی که داریم می توانیم مشکلات اقتصادی را به دست خودمان حل کنیم.

خطیب نماز جمعه تهران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حوادث منطقه گفت: رژیم آل خلیفه و آل سعود شرمشان باد؛ بستن آب بر روی شیعیان، تیراندازی، حمله ددمنشانه و کشتن کودکان و زنان در یمن، همه و همه از جنایتهای این دو رژیم است؛ ای غافلین و ای از خدا بی‌خبران، این را بدانید که حکومت با کفر ممکن است باقی بماند ولی با ظلم هرگز؛ همین حالا حکومت نابود شده خود را ببینید و به خود آیید.

وی افزود: پیروزی حلب را نیز تبریک می گویم، این پیروزی فقط یک پیروزی نظامی نبود بلکه ابعاد وسیع تری داشت؛ حامیان تروریسم به ویژه رژیم آل سعود ببینند و از غصه بمیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
سایه
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
۰
۰
آی گل گفتی .... اما كم گفتی ....
جمشید
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
۰
۰
ما ایرانی ها اصحاب سخنوری هستیم. كو عمل ...
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
۰
۰
كو گوش شنوا

نیازمندی ها