جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح آرایشگاه های زنانه اهواز توسط پلیس آگاهی این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۸۴۰۰۷
انهدام باند سارقان مسلح آرایشگاه های زنانه در اهواز

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ سید محمد صالحی در گفتگو با مهر اظهار کرد: به دنبال یک فقره سرقت از آرایشگاه زنانه ای در اهواز با توجه به اهمیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی خوزستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و پلیسی سارقان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه سه نفر از اعضای این باند را که یک زن و دو مرد بودند، در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک دستگاه خودرو، یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه فشنگ، یک عدد شوکر، یک عدد اسپری اشک آور، مبلغ ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال وجه نقد و چند عدد گوشی تلفن همراه سرقتی کشف کردند.

صالحی بیان کرد: متهمان دستگیر شده ضمن اعتراف به بزه انتصابی خود پس از تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

وی عنوان کرد: صنف آرایشگران باید از آیفون تصویری، درهای ایمن و مطمئن استفاده و برای کنترل در ورودی و فضای باز خیاط آرایشگاه از دوربین مداربسته استفاده کنند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان در پایان گفت: پلیس خوزستان با حمایت دستگاه قضایی با هنجارشکنان، مجرمان و متخلفان که به جان، مال و ناموس مردم تعرض کنند با قاطعیت برخورد می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها