منصوریان : رحمتی رضایت نامه بخواهد نه نمی گوییم

واکنش منطقی مهدی رحمتی در برنامه 90

قربانی کردن کاپیتان، منصوریان را نجات می‌دهد؟

رحمتـی در آستانه جـدایی

در همان روزهای ابتدایی معرفی علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی استقلال، وحید طالب‌لو محترمانه از سرمربی جدید اجازه گرفت چند روز به مرخصی برود.
کد خبر: ۹۸۳۲۴۳

اجازه او به صورت پیامکی صادر شد اما وقتی برگشت، با غیرمحترمانه‌ترین برخورد روبه‌رو شد. او از این ناراحت بود که چرا با آبرویش بازی کرده‌اند و نامش را در فهرست مازاد استقلال قرار داده‌اند. او نمی‌دانست این چوب را برای چه می‌خورد. گرچه جهت پیکان حمله‌ها به سوی سیدمهدی رحمتی بود؛ اما این سرمربی بود که چنین فهرستی داده بود. طالب‌لو رفت و سر از فولاد درآورد. تیمی که در زمان ورود طالب‌لو، قعرنشین لیگ بود و حالا در جدول رده‌بندی بالاتر از استقلال ایستاده است!

منصوریان در بزنگاه کار خود، تصمیمی اشتباه گرفت. گرچه طالب‌لو در زمان پرویز مظلومی، نیمکت‌نشین محض بود و دم برنیاورد اما منصوریان نمی‌خواست دو پادشاه را در یک اقلیم داشته باشد.... و او با تصمیمی اشتباه از بین دو دروازه‌بان، رحمتی را انتخاب کرد. رحمتی برای او کاپیتانی کرد و عملکرد مناسبی هم داشت؛ اما دفاع استقلال مشکل داشت و همه چیز مانند آوار بر سر رحمتی خراب می‌شد. منصوریان نتوانست مشکل ضعف مفرط دفاع استقلال را برطرف کند حتی با آوردن پادوانی و در همه بازی‌های نیم فصل، شکست‌ها به نام رحمتی نوشته شد. حتی وقتی یک ساعت مانده به بازی جام حذفی با نفت، رحمتی اعلام کرد بیمار است، منصوریان او را از ترکیب بیرون نگذاشت و بعد از بازی هم گفت او با اعلام عمومی بیماری‌اش در رختکن، روحیه تیم را پایین آورده است!

این‌که یک دروازه‌بان تا چه حد می‌تواند در یک تیم قدرت پیدا کند، پرسشی است که زمان به آن پاسخ خواهد داد اما منصوریان که در بازی حساس و بیرون از خانه با سپاهان در اصفهان، توانست رحمتی را نیمکت‌نشین کند، آیا نمی‌توانست در بازی جام حذفی رحمتی را بیرون بگذارد و از حسینی استفاده کند؟ آیا ابتدای فصل نمی‌توانست بین طالب‌لو و رحمتی، طالب‌لو را انتخاب کند؟ آیا اجبار داشت که آن زمان با آبروی طالب‌لو بازی کند و حالا با آبروی رحمتی؟ منصوریان چرا در ابتدای فصل با سر و صدای زیاد، بختیار رحمانی را جذب کرد و چرا از او درست استفاده نمی‌کند؟ چرا او را در بازی با سپاهان از ترکیب بیرون گذاشت؟ آیا اجباری برای جذب او داشت؟ این‌که بختیار که در فوتبال ایران، توانایی‌های فنی خود را اثبات کرده، در استقلال آن کارایی لازم را ندارد به بختیار مربوط می‌شود یا تاکتیک‌های غلط کادر فنی تیم؟ به نظر می‌رسد منصوریان با قربانی کردن دیگران می‌خواهد خودش را نجات دهد اما مطمئن باشد که این گونه، وجاهت خود را در فوتبال ایران از دست خواهد داد.

پست معنادار رحمتی

مهدی رحمتی دیروز در صفحه اجتماعی خود دو جمله نوشت که یک دنیا در آن حرف بود. او نوشت: «مراقب باشید به چه کسی اعتماد می‌کنید. شیطان هم روزی یک فرشته بوده است. یا حق.»

رحمتی در همین پست کوتاه به اندازه یک کتاب حرف زده است. کافی است اتفاقات روزهای اخیر و عکس‌های اخیر علیرضا منصوریان و فیلم‌ هندی او در زمین شماره 2 آزادی را در نظر داشته باشید تا بدانید منظور مهدی رحمتی در این پست چه افرادی بوده‌اند.

رحمتی در آستانه جدایی

سیدمهدی رحمتی با پستی که دیروز گذاشت، نشان داد، دیگر ارتباطی با علیرضا منصوریان ندارد و از رفتارهای چند روز اخیر سرمربی بشدت ناراحت است. منصوریان که جرات نکرد در بازی با نفت، از حسینی دروازه‌بان دوم خود استفاده کند، بعد از باخت و حذف از جام حذفی، غیرمستقیم رحمتی را مقصر این شکست معرفی کرد و در بازی با سپاهان هم 90 دقیقه او را روی نیمکت نشاند و تا دقیقه 90 هم بازنده بازی بود. رحمتی از رفتار و برخورد سرمربی استقلال دلخور است. این واضح‌ترین نکته‌ای است که می‌توان بیان کرد. شاید او را دیگر در پیراهن استقلال نبینیم. در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، اگر او از استقلال جدا شد، زیاد تعجب نکنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها