در مراسم شب شعر « آوردگاه » انجام می شود؛

قدردانی از خانواده شهدای مدافع حرم

در مراسم شب شعر « آوردگاه »به همت بنیاد فرهنگی صبح قریب برگزار می شود از ده خانواده شهدای مدافع حرم تجلیل به عمل خواهد آمد.
کد خبر: ۹۸۳۱۵۴
قدردانی از خانواده شهدای مدافع حرم

به گزارش جام جم آنلاین ، این شب شعر روز سه شنبه 7 دی ماه در فرهنگسرای امید تهران برگزار می شود. در این مراسم جمعی از شعرای نامی کشور، اشعار و متون ادبی خود را که در وصف شهدای مدافع حرم و اهمیت حراست از حریم اهل بیت پیامبر اعظم (ص) سروده شده است، قرائت می کنند.

دکتر امید گلزاری، مدیرعامل بنیاد فرهنگی صبح قریب در نشست خبری این شب شعر با بیان این مطلب افزود: در این شب شعر از دکترمحمدرضا رئوف شیبانی سفیر سابق ایران در سوریه نیز قدردانی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اشعار سروده شده این شب شعر به صورت مجلدی منتشر خواهد شد، ادامه داد: قرار است عنوان « آوردگاه » به یک برند برای بنیاد صبح قریب تبدیل شود و در آینده « آوردگاه موسیقی »، « آوردگاه طراحی و نقاشی » ، « آوردگاه عکس و فیلم » و دیگر حوزه های هنری و فرهنگی در قالب این برند تعریف و اجرا شود.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی صبح قریب افزود: گفتمان سازی فرهنگ مقاومت، ترویج فرهنگ جهادی، کادرسازی نیروهای انقلابی، فعالیت های خیرخواهانه فرهنگی و پرداختن به موضوع اقتصاد مقاومتی از جمله اهداف اصلی این بنیاد است.

گلزاری در پایان از برگزاری دوره آموزشی مدیریت عالی فرهنگ و اقتصاد در آینده ای نزدیک و با مشارکت دانشگاه خوارزمی و حضور اساتید تراز اول دانشگاهی خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها