منصوریان : رحمتی رضایت نامه بخواهد نه نمی گوییم

واکنش منطقی مهدی رحمتی در برنامه 90

سرمربی استقلال می گوید تیمش باید بیشتر تلاش می کردتا پیروز می شد.
کد خبر: ۹۸۲۵۵۰
منصوریان: زودتر گل می‌زدیم، برنده می‌شدیم

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، علیرضا منصوریان بعد از تساوی یک بر یک تیمش برابر سپاهان گفت: قبل از مسائل فنی باید از مسئولین فولاد مبارکه سپاهان، کسانی که در این سالها برای تبدیل شدن ورزشگاه نقش جهان به ورزشگاهی که مایه افتخار فوتبال ایران است، تبریک می گویم. فضای بسیار خوبی در ورزشگاه حاکم بود و باید به همه عزیزان خسته نباشید بگویم. می دانستیم که بازی سنگینی داریم. در نیمه اول تلاش کردیم با توجه به شرایط و تغییراتی که داشتیم، بازی را مدیریت کنیم. در نیمه اول با مدیریت بازی موقعیت های خوبی مانند موقعیت رضایی، انصاری و زکی پور داشتیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم 5 دقیقه قبل و بعد از گلی که دریافت کردیم، بی نظمی داشتیم اما خیلی خوب به بازی برگشتیم. متاسفانه امروز تیر دروازه مدافع سر سختی بود. اعتقاد به بد شانسی ندارم و معتقدم باید زحمت کشید و به میزان زحمت شانس به ما رو می کند. بعد از این زحمات بود که به گل رسیدیم و اگر این گل را زودتر می زدیم، برنده از زمین بیرون می آمدیم. به ویسی بابت این بازی تبریک می گویم و به او گفتم که ای کاش بازی برنده داشت. هواداران در 30 دقیقه دوم بازی بسیار خوبی دیدند و از بازی لذت بردند. چمن ورزشگاه کمک کرد تا بازی خوبی داشته باشیم و از عملکرد تیم بسیار راضی هستم. جوانان بسیار خوبی داریم و هر هفته چند جوان خود را به ما تحمیل کردند. برزای و حسینی این بازیکنان هستند که اکنون در ترکیب ما حضور دارند. برای ما خیلی کسب سه امتیاز مهم بود و با تمام احترام به مجموعه سپاهان که واقعا یک باشگاه هستند، باید بگویم که ما باید 3 امتیاز را می گرفتیم البته بعد از گل، سپاهان نیز می توانست تعداد گل های خود را بیشتر کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
۰
۰
هوادار از این حرفها خسته شده هر بازی یك حواشی درست میكنی از نتیجه گرفتن فرار میكنی رها كن تا مسولان بتوانند یك مربی حرفه ای برای تیم پیدا كنند

نیازمندی ها