یک زن سعودی به محض مشاهده تأثیرات فکری همسر تکفیری اش بر فرزندانشان از بیم جانش، از دایره احوال شخصی دادگاه مدینه تقاضای طلاق کرده و از همسرش جدا شد.
کد خبر: ۹۸۱۳۱۶
راهکار زن سعودی برای مقابله با همسر تکفیری خود

به گزارش جام جم آنلاین از العالم، وبسایت روزنامه «الوطن» چاپ عربستان تأکید کرد، برادر این زن سعودی گفته است که خواهرش 5 فرزند پسر و دختر از همسر تکفیریش دارد.

وی خاطرنشان کرد: پس از گذشت بیش از 11 سال از محاکمه و زندانی شدن این مرد، خانواده اش سرانجام فهمیدند که وی سرکرده یک گروه تروریستی بوده و در گروه تروریستی القاعده مسئولیت داشته است.وی در موارد متعددی از جمله برنامه ریزی برای انجام عملیات تروریستی در داخل کشور و تلاش برای ترور مقامات، متهم شناخته شده است.

برادر این زن افزود: خواهرم به محض اینکه متوجه شد که همسرش افکار تکفیری خود را به خورد فرزندانش می دهد برای حفظ امنیت خود و فرزندانش درخواست طلاق کرد. پس از گذشت دو سال که شوهر تکفیری این زن حاضر به طلاق وی نبود بالاخره حکم دادگاه مبنی بر طلاق صادر شد.

وی خاطرنشان کرد که خواهرش در تقاضای طلاق خود که به تأیید دادگاه استیناف هم رسید، تصریح کرده بود که فرزندانش تحت تأثیر افکار تروریستی پدر قرار گرفته اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها