مهران مدیری: اول سئوال کنید بعد با تانک از رویم رد شوید! / سیاسی نیستم

مهران مدیری روی خط تلفنی برنانه «مثبت یک» با اجرای علی ضیا حاضر شد و درباره حواشی اخیر توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر: ۹۸۱۰۶۲
مهران مدیری: اول سئوال کنید بعد با تانک از رویم رد شوید! / سیاسی نیستم

به گزارش جام جم آنلاین سازندگان برنامه ویژه شب یلدا شبکه یک با عنوان «مثبت یک» اعلام کرده بودند مهران مدیری در این برنامه حاضر خواهد شد که برخلاف این اعلام چنین نشد و او یک ساعت بعد از نیمه شب روی خط تلفنی این برنامه آمد و توضیحاتی را درباره حواشی به وجود آمده اخبر در این برنامه مطرح کرد.

مهران مدیری در گفت‌وگوی تلفنی خود با ضیا در برنامه «مثبت یک» درباره حواشی اخیر «دورهمی» گفت: «من همچنان می‌گویم اگر کسی مسئولیتی می‌گیرد و توانایی‌اش را ندارد برود بنشیند خانه‌اش. من نه سیاسی‌ام نه علاقه‌ای به این موضوع دارم و نه تخصصی در این موضوع دارم که بخواهم راجع بهش حرف بزنم. همه کسانی که در رده‌های بالا زحمت می‌کشند تلاش و همت‌شان قابل تقدیر است. همانطور که در دوره‌ای دیدیم روی دوش بعضی دوستان در مذاکرات چه سختی بود و چه فشاری را تحمل می‌کردند تا خیلی چیزها به ثمر رسید.»

او در ادامه نیز توضیح داد: «من سیاسی نیستم اگر حرفی می‌زنم به کسانی برنخورد و واقعا هم برنخورد و یک عده‌ای آمدند جوی را بسازند. «دورهمی» و حرف‌هایی که می‌زنم صرفا اجتماعی و فرهنگی است. هر کسی را برای کاری درست کرده‌اند. من فیلمسازی و کار هنری‌ام را می‌کنم و سیاسیون سیاسی‌اند و امیدوارم قبل از قضاوت از آدم بپرسند منظورت چی بود. من یا توضیح می‌دهم یا نه، بعد می‌توانند با تانک از روی آدم رد بشوند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
لیلیا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
۰
۰
ما دوستون داریم اقای مدیری عزیز ما ایرانیا چشم دیدن موفقیت همدیگرو نداریم و فقط منتظریم طرفمون چیزی بگه و بعد به رگبار ببندیمش تا یكم از عقده های درونیمون كم شه شما به بزرگواری خودتون به ما ببخشید . با سپاس از جام جم .
دانیال
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
چقدر جالب.
ممنون از این حمایتتون
الو123
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
۰
۰
چرا اصلاح طلبان اون حرف رو به خودشون میگیرن؟ حتما خرده شیشه ای دارن دیگه
علی نژاد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
۰
۰
من آقای مدیری رو دوست ندارم
اما با اون صحبت‌هایش كاملا موافقم
علی تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
۰
۰
باسلام:آقای مهران مدیری حرف حساب زده ناراحتی نداره.خودبنده وقتی نمیتوانم خدمت رسانی كنم وبترسم از كسانیكه شاید نان من را آجر كنند همان بهتر كه وارد بازی نشوم ومنافع ملی را به باد ندهم و بشینم در منزل.امیر كبیر صدراعظم ناصرالدین شاه ملعون هم كفایت ودرایت وسیاست وشجاعت داشت ویك ایرانی واقعی بود كه توسط مهد علیا وسفرای روس وانگلیس وآقاخان نوری وخواجه باشیهای كثیف به شهادت رسیدونامش درتاریخ ایران جاودانه شد.آقای مهران مدیری دست مریزاد خداقوت ایول داری.
دانیال
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
۰
۰
با سلام و عرض ادب خدمت همه ی شما تلاشگران این مجموعه و مخاطبان محترمتون
از روز اول هم دوستداران هنر و به ویژه آقای مدیری به این موضوع اشراف داشتند كه ایشون بدون غرض سیاسی اون حرف رو زدن اما متاسفانه جریانات غیر اخلاقی و با خصایلی چون حسادت وبخل ، باب بی احترامی و اذیت و خدشه دار كردن چهره ی آقای مدیری رو فراهم كردن.
ای كاش باور كنیم ما مدعیان شرف و انسانیت ، باید پاسخگوی اعمالمون تو این دنیا و آخرت باشیم.
با تشكر زیاد از جام جم و مخاطبان دوست داشتنیشان

نیازمندی ها