رابرت فیسک، روزنامه‌نگار بریتانیایی با اشاره به اظهارات اخیر سامانتا پاور، نماینده آمریکا در سازمان ملل نوشت: وقتی سامانتا در مورد «بربریسم علیه غیرنظامیان» در حلب صحبت می‌کند، من کشتار فلسطینی‌ها در صبرا و شتیلا توسط شبه‌نظامیان لبنانی و ارتش اسرائیل را که مهم‌ترین متحد واشنگتن در خاورمیانه است، به یاد می‌آورم.
کد خبر: ۹۸۰۰۵۱

فیسک با اشاره به کشتار حلبچه، رواندا و سربرنیتسا افزود: تنها 1700 فلسطینی در جریان حمله به اردوگاه‌های صبرا و شتیلا کشته ‌شده‌اند. در حلبچه بیش از 5000 نفر به قتل رسیدند.

این روزنامه‌نگار انگلیسی تاکید کرد: سامانتا پاور هیچ اشاره‌ای به غزه نمی کندکه در آنجا هزاران کودک فلسطینی از سوی رژیم اسرائیل کشته ‌شده‌اند یا در یمن که متحدان ِ «سر از بدن جدا کن» آمریکا، شیعیان را قتل‌عام می‌کنند و تاکنون دست‌کم 4000 غیرنظامی را کشته‌اند یا کشتاری که داعش در موصل به‌راه انداخته‌‌اند. وی با اشاره به «پاکسازی نژادی که داعش با کشتن مسیحیان در موصل به راه انداخت»، افزود: این سوژه‌ای است که سامانتا در رابطه با آن اطلاعات زیادی دارد اما داعش ‌براحتی از نطق سامانتا حذف می‌شود و در عمل تبرئه می‌شوند. / خبرگزاری‌ها

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها