برگی دیگر از دفتر خیانت‌های آمریکا ورق خورد

افشای نوار صوتی دیدار محرمانه جان کری با معارضان سوری

دولت سوریه و معارضان مسلح توافق کردند عناصر مسلح فقط با سلاح‌های سبک از حلب خارج شوند و ضمانت سلامت کسانی که خارج می شوند (شامل غیرنظامیان و عناصر مسلح) بر عهده نیروهای سوری و روسی است.
کد خبر: ۹۷۹۲۷۷
جزئیات بندهای توافق خروج تروریست‌ها از حلب

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، در بندهای توافق صورت گرفته درباره خروج عناصر مسلح و غیرنظامیان از شرق حلب آمده است که عناصر مسلح باید با سلاح های سبک و شخصی خود این شهر را ترک کنند.

طبق این توافق، عناصر مسلح و غیرنظامیانی که به خروج از حلب تمایل دارند باید به سمت غرب شهر منتقل شوند.

در یکی از بندهای توافق آمده است که نیروهای سوری و روسی ضمانت سلامت کسانی را که از شهر خارج می شوند، بر عهده دارند. دو طرف درگیر در حلب باید به آتش بس هنگام عملیات خروج عناصر مسلح پایبند باشند.


طبق توافق صورت گرفته، هیچ یک از نیروهای وابسته به نهادهای سازمان ملل و یا سازمان های بین المللی نباید هنگام اجرای عملیات خروج عناصر مسلح از مناطق شرق حلب، حضور داشته باشند.

شبکه المیادین گزارش داد که که در توافق حلب همچنین تاکید شده است که گروهی از زخمی ها و غیرنظامیان «کفریا» و «الفوعه» در استان ادلب نیز باید خارج شوند.

بر اساس توافق حاصله، خروج زخمی ها و غیرنظامیان اهالی کفریا و الفوعه طی چند مرحله صورت می گیرد و اتوبوس ها به سمت این دو شهرک منتقل شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها