کارگر شهرداری در دم جان سپرد

تصادف مرگبار در اتوبان زین الدین تهران

سخنگوی سازمان امداد و نجات اعلام کرد در اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با کامیون و پراید در بزرگراه کرج- قزوین ۶ مسافر جان خود را از دست داده و 46 نفر دیگر آسیب دیدند.
کد خبر: ۹۷۴۰۴۳
تصادف مرگبار اتوبوس در اتوبان کرج- قزوین/ 6 مسافر جان خود را از دست دادند

به گزارش جام جم آنلاین سیدمصطفی مرتضوی در گفت‌وگو با فارس، درباره تصادف مرگبار یک دستگاه اتوبوس در اتوبان کرج - قزوین اظهار داشت: این حادثه ساعت 4 و 45 دقیقه صبح امروز در لاین شمالی کوهسار در اتوبان کرج قزوین به وقوع پیوسته است.

وی افزود: در این تصادف یک دستگاه اتوبوس با کامیون و سواری پراید برخورد کرده که در اثر آن 52 مسافر دچار حادثه شده‌اند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به آسیب دیدن 46 نفر در این تصادف خاطرنشان کرد: 6 مسافر نیز جان خود را از دست داده و نیروهای امدادی اقدامات لازم را جهت نجات جان حادثه‌دیدگان انجام دادند.

مرتضوی اضافه کرد: برخورد سواری پراید با وانت نیسان و حریق آن روز گذشته در محور فسا- داراب سبب بروز حادثه برای 7 مسافر شده که در اثر آن 4 نفر جان خود را از دست داده و سه نفر مصدوم شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
یكی از بستگان مسافران این اتوبوس
-
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
۰
۰
یك مشت معتاد را كردند راننده و هیچ نظارتی هم روی اینها نیست و در ضمن اتوبوس اسكانیا بود و همچنان رسانه ها نام اسكانیا را سانسور میكنند شاید از جایی سفارش شده است و منافع مادی به جان انسانها اولویت دارد .
Arsi
-
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
۰
۰
راننده های خودرو های سنگین.تنها چیزی كه مردم میتونن تجسم كنن ازشون.خشونت.بی ادبی.سرعت بخاطر سرویس یا چیزی.قلدری.چشم به نوامیس مردم.و همین تصدف.اگه غیر اینه لطفا بگین.مسافرت با اینا ریسك.و جالبه اینقدر ترفند بلدن و راحت جواب پاسگاهها رو میدن و همیشه ادعا دارن با فلان مامور دوسته یا باهاش راحتن كه میتونن با مبلغی مشكلو حلش كنن.دیگه توجیه های پلیس تكرارین حتی بگن الكترونیكی شده.این اوج فاجعه است برای ملت و دولت ما
امین ك
-
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
۰
۰
تو اتوبان كرج همین اتوبوس ها می آن پشت سرت ( ماشین جلویی ) با چنان سرعتی در لاین وسط،بعد چون لاین سبقت نباید بروند به ناچار و با كمال پر رویی دستشان را می گذارند رو بوق ممتد كه دنیا رو سر راننده جلویی از استرسی كه بهش وارد میشه خراب میشه آقا میگه اتوبان مال بابامه با هر سرعتی دلم بخواد باید برم برو كنار دیگه ملاحظه شرایط ماشین های دیگر و ماشین جلویی براش مهم نیست كی گفته باید به دیگران با بوق ناهنجار استرس وارد كنی آلودگی صوتی ایجاد كنی باعث ایجاد تصادف بشوی و متاسفانه هیچ منشور و دستور اخلاقی رانندگی هم به این ها در پلیس راه داده نمی شود هر هفته در اتوبان كرج تصادف اتوبوس داریم با خسارات جانی. عین تذهبون
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها