پنج پسر نوجوان که برای خوشگذرانی در اطراف پارک آب و آتش با سلاح قلابی زورگیری می‌کردند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۷۸۶۵۶

سرهنگ محمد افشاری، رئیس کلانتری 103 گاندی در این‌باره به جام‌جم گفت: از هجدهم آذر امسال شکایت‌هایی در دستور کار ماموران اداره تجسس کلانتری قرار گرفت که نشان می‌داد پنج پسر نوجوان که سرنشینان دو دستگاه موتورسیکلت بودند، درحالی که سلاح گرم و سرد داشتند ، با سد کردن راه مردم در محله‌های مختلف بویژه بوستان آب و آتش آنها را تهدید و گوشی و تبلت‌هایشان را سرقت کرده‌اند. شاکیان یکی از مالباختگان را با چاقو زخمی کرده بودند.

وی ادامه داد: در ادامه تحقیقات، ماموران دو روز پیش پنج سارق نوجوان را که همگی در محله مسعودیه ساکن بودند، دستگیر کردند. متهمان با انتقال به کلانتری در بازجویی به سرقت و زورگیری سریالی اعتراف کردند.

افشاری افزود: با تحقیق از پنج پسر نوجوان که همگی دانش‌آموز بودند، معلوم شد آنها از دو ماه پیش برای تامین هزینه تفریح و خوشگذرانی‌هایشان از مسعودیه به محله‌ها و بوستان‌های شمالی تهران می‌آمدند و با اسپری اشک‌آور، چاقو و سلاح پلاستیکی افراد را تهدید و گوشی و تبلت‌هایشان را سرقت می‌کردند. پرونده آنها برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی همچنین به اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده از حضور معتادان پرخطر و کارتن‌خواب‌ها در 23 روز گذشته اشاره کرد و گفت: همزمان با دیگر کلانتری‌ها چند عملیات را برای پاکسازی بوستان‌های اطراف بزرگراه‌‌ها از وجود افراد معتاد و کارتن‌خواب انجام دادیم؛ به طوری که صد زن و مرد معتاد و کارتن‌خواب را در حوزه کلانتری گاندی از سطح شهر جمع‌آوری کردیم. تعدادی از این افراد معتاد کارتن‌خواب بودند که با همکاری شهرداری تحویل گرمخانه‌ها شدند. برخی نیز سابقه‌دار و به اتهام سرقت تحت تعقیب پلیس بودند که با صدور قرار قانونی ازسوی مرجع قضایی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها