سردار سلامی در یادواره شهدای مدافع حرم یزد:

قدرت‌های مستکبر از سپاه وحشت دارند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه موازنه سیاسی و موازنه میدانی به نفع جبهه مقاومت و نظام سوریه تغییر یافته است گفت: آزادسازی حلب یک شکست آشکار در جبهه متحد و به هم پیوسته استکبار بود.
کد خبر: ۹۷۸۵۸۳
اظهارات سردار ‌سلامی ‌درباره عملیات آزادسازی حلب ‌

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، سردار حسین سلامی در حاشیه کنگره شهدای کارگری استان مرکزی در جمع خبرنگاران با اشاره به تحولات سوریه و جبهه مقاومت در منطقه اظهار داشت: امروز یک خبر بسیار مهم منتشر شد و آن آزادی کامل شهر حلب بود، این تحول بزرگ امروز یک شکست آشکار در جبهه متحد و به هم پیوسته استکبار بود که ظرف 6 سال گذشته تلاش می‌کرد با برهم زدن نظم امنیتی در سوریه نظام مستقر در سوریه را از صحنه سیاسی سوریه حذف کند و جبهه مقاومت را باشکست روبه‌رو کند.

وی افزود: امروز آنچه اتفاق افتاد شکست آشکار سیاست‌های آمریکا و بخشی از کشورهای اروپایی و برخی متحدان منطقه ای آنها و یک پیروزی آشکار برای جبهه مقاومت بود.

سردار سلامی تصریح کرد: به طور طبیعی تحولاتی که در حلب از چندماه گذشته تا امروز اتفاق افتاد، موازنه میدانی را در سطح سوریه کاملا متحول کرد و چون موازنه سیاسی متکی به موازنه میدانی است موازنه سیاسی هم به نفع جبهه مقاومت و نظام سوریه در این کشور، کاملا به هم خورده و نظام سوریه در یک موضع برتر سیاسی بین المللی قرار گرفته است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: قطعا تحولات نظامی و میدانی در سوریه پس از این واقعه کاملا شتاب وسیع‌تری به نفع جبهه مقاومت و نظام سوریه خواهد گرفت و امیدواریم با متصل شدن پیروزی‌ها در موصل به پیروزی‌ها در حلب و گسترش این پیروزی‌ها به تدریج فضای تنفس گروه‌های تکفیری و سیاست‌های غربی و متحدان منطقه‌ایشان در سوریه و عراق تنگ شده و ان‌شاالله این دو ملت از شر سیاست‌های ویرانگر نظام‌های مخرب غربی و متحدانشان آزاد شوند و امنیت و آرامش به این کشورها برگردد.

سردار سلامی در پاسخ به سئوالی درباره گستاخی اخیر نخست وزیر انگلیس علیه ایران اسلامی گفت: انگلستان دشمن دیرینه همه کشورهای اسلامی است و اکثر مصیبت‌هایی که در جهان اسلام می‌بینید از تشکیل و پیدایش یک رژیم جعلی به نام رژیم صهیونیستی تا تکه تکه شدن بسیاری از کشورهای جهان اسلام و منازعات قومی و قبیله‌ای در جهان اسلام همه تاریخ تلخی از مداخلات انگلستان در کشورهای اسلامی به ویژه ایران است.

وی ادامه داد: یک زمانی انگلستان یک قدرت فائقه جهانی بود ولی امروز انگلستان به لحاظ سیاسی معلول است یعنی یک علیل سیاسی است و نه قدرت سیاسی و نه تفوق سیاسی دارد و این حرف‌هایی که توسط این مقام کم تجربه و ناپخته سیاسی و به ظاهر کهن سال انگلستان زده می‌شود، حرف‌هایی است که هیچگونه اعتبار عملی ندارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: این حرف‌ها، یا ناشی از عدم شناخت آنها از واقعیت‌های عجیب 40 سال گذشته جهان اسلام و ایران است و یا ناشی از توهمات و رویاهای دست نیافتنی و نوعی تفکرات مالیخولیایی است که اجازه نمی‌دهد یک سیاستمدار در سطح نخست وزیر انگلیس فهم واقع بینانه‌ای از واقعیات داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
باسلام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
۰
۰
جنگ درمنطقه تمام نمیشود بلكه تازه شروع دوباره جنگ جدیدی دیگراست من خودم باقران استخاره كردم سوره روم امدكه خیلی عجیب وبامعنا است قابل توجه كسانی كه فكرمیكنن جنگ تمام میشود و ارامش به منطقه برمیگردد موفق باشید

نیازمندی ها