مرد جوان به قصد انتقام‌گیری‌ از زنی که باعث جدایی میان او و همسرش شده بود، با ارسال پیام‌های تهدیدآمیز قصد اخاذی از او را داشت که دستگیر شد.
کد خبر: ۹۷۸۳۵۰
دسیسه شوم برای داماد در شب عروسی

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته زنی با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی با طرح شکایتی گفت: فردی ناشناس در تلگرام تهدیدم می‌کند که عکس‌های خصوصی مرا در اختیار دارد و بزودی آن را منتشر می‌کند.

در حالی که تحقیقات در این زمینه آغاز شده بود، فرد مزاحم برای شاکی پیام فرستاد که باید پولی به او بپردازد تا دست از این مزاحمت‌ها بردارد و محل تحویل پول را هم قید کرد. زن جوان بعد از دریافت این پیام با حضور دوباره در اداره پلیس، ماجرا را اطلاع داد. در این مرحله ماموران به جای شاکی در آن محل حاضر شده و مردی را که به محل قرار آمده بود، بازداشت کردند.

مرد جوان با انتقال به پلیس فتا در بازجویی به افسرتحقیق گفت: شب عروسی‌ام است و نمی‌دانم چرا بازداشت شده‌ام. شاکی را نمی‌شناسم و مزاحم او نشده‌ام. می‌خواستم انگشتری برای همسرم بخرم که یکی از دوستانم نشانی محله‌ای را به من داد و مدعی شد از مردی طلب دارد و چون نمی‌تواند سر قرار حاضر شود،از من خواست به جای او به آنجا بروم.

وی افزود: قرار بود بعد از دریافت پول، پول خرید انگشتر را به‌عنوان قرض بردارم و بقیه را برایش بیاورم. وقتی به اینجا آمدم، دستگیر شدم.

با این اظهارات، دوست 28 ساله‌اش بازداشت شد و اعتراف کردکه داماد جوان در این ماجرا نقشی ندارد و او برای شاکی ایجاد مزاحمت کرده است.

متهم در اظهاراتش به افسر بازجو گفت: من و همسرم زندگی خوبی داشتیم تا این‌که شاکی پرونده که با همسرم دوست بود، آن‌قدر در زندگی‌مان دخالت کردکه همسرم تحت‌تاثیر حرف‌های دوستش از من جدا شد. من هم به دنبال انتقام از این زن بودم. پیش از این عکس‌هایش را ازگوشی همسر سابقم سرقت کرده بودم و با ارسال پیام هایی، تهدید می‌کردم که عکس‌های خصوصی اش را منتشر می‌کنم.

وی افزود:حتی قصد داشتم از او اخاذی کنم. برای این که ماجرا لو نرود، دوستم را فریب دادم و به بهانه این که نمی‌توانم برای دریافت طلب سر قرار با مردبدهکار بروم، از او خواستم به جای من برود که او به دام افتاد و ماجرای تهدید و اخاذی‌ام فاش شد.

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این‌باره گفت: متهم با قرار قانونی روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بنفشه
Hong Kong
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
۰
۰
همیشه یك موضوع برای ضدحال زدن در بهترین روز زندگی آدم وجود داره. اینم شانس این داماد طفلی

نیازمندی ها