برنامه "صبح و ورزش" رادیو ورزش، با بهنام محمودی، کارشناس و پیشکسوت والیبال، در خصوص شرایط لیگ والیبال امسال گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۷۷۶۰۳
بهنام محمودی: مشکلات مالی، والیبالیست ها را دلسرد می کند

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از رادیو ورزش ، بهنام محمودی، کارشناس و پیشکسوت والیبال، در پاسخ به این پرسش که ارزیابی شما از لیگ امسال چیست، بیان کرد: طبیعتاً سال به سال که پیش می رویم میزان توقعات مردم نسبت به والیبال افزایش پیدا خواهد کرد و دوست دارند بسیاری از مسائل و مشکلاتی که در سالهای گذشته وجود داشته تکرار نشود که این توقع بجایی است.

وی، افزود: این اتفاقاتی که در سالن های والیبال رخ می دهد، چه بسا که در سالهای گذشته هم اتفاق می افتاده؛ اما به دلیل اینکه آن زمان والیبال کشور زیاد رسانه ای نبود و پخش مستقیم نداشت، به این اندازه زیر ذره بین قرار نمی گرفت. خوشبختانه اکنون والیبال به جایی رسیده که عمده خانواده های ایرانی به این رشته علاقه مند هستند و نسبت به والیبالیست های تیم ملی و تیم های شهر خود تعصب دارند.
محمودی، تصریح کرد: به اعتقاد من امسال نسبت به سال گذشته رشد بسیار خوبی داشته ایم. 2،3 تا از تیم هایی که عمدتاً بازیکنان ملی در اختیار دارند، هنوز هم به هیچ عنوان حاشیه امنیت ندارند. شانسهای اول تا چهارمی که کارشناسان پیش بینی کرده اند، تیم هایی هستند که تا نیم فصل همه باخت داشته اند که این نشان دهنده جذابیت و پیشرفت والیبال ما است.
این پیشکسوت والیبال، نسبت به سیستم تیم داری برخی از شهرستان ها انتقاد کرد و گفت: با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی، بسیاری از تیم هایی که در انتهای جدول هستند با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند؛ بنابراین بازیکنان دلسرد می شوند و کیفیت لازمه را در لیگ بروز نمی دهند.
برنامه "صبح و ورزش" کاری از گروه علوم ورزشی، با اجرای کاظم زاده، جنگ صبحگاهی نشاط انگیزی است که با پیگیری رویدادهای ورزشی و ارتباط با مسئولین ورزش، مخاطبین و شنوندگان همه روزه به جز جمعه ها ساعت ۷:۱۵ به مدت ۱۱۰ دقیقه پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها