بشار اسد در گفتگو با روزنامه الوطن:

آزادی حلب روند نبرد در سوریه را تغییر خواهد داد

ارتش سوریه با آغاز عملیاتی از چهار محور آخرین گام را برای پاکسازی محله های شرقی شهر حلب برداشت.
کد خبر: ۹۷۶۳۷۷
آخرین گام ارتش سوریه برای پاکسازی شرق حلب

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، منابع میدانی اعلام کردند که ارتش سوریه و نیروهای مقاومت، پس از آزادسازی محله الصالحین و الجدیده تا پاکسازی کامل بخش شرقی شهر حلب فقط هشت محله دیگر را درپیش دارند.

اکنون ارتش سوریه عملیاتی را از چهار محور برای پاکسازی محله های بستان القصر، الکلاسه، الانصاری، المشهد، کرم الدعدع، السکری، النزهه و شیخ سعید آغاز کرده است.

نیروهای عملیاتی از سمت بیمارستان چشم نیز با عبور از محله صفصافه خود را به نیروهای محافظ قلعه تاریخی حلب رساندند و براین اساس فقط کمتر از 8 کیلومتر مربع از محله های شرقی حلب دراختیار تروریست هاست.

ارتش سوریه صبح چهارشنبه نیز محله های اغیور، باب الحدید، الفرافره، صفصافه را پاکسازی کرد و تروریست های موجود در این مناطق به سوی محله های جنوبی عقب نشینی کردند.

ارتش سوریه عملیات جدید خود را برای آزادسازی حلب در تاریخ 15 نوامبر (25 آذر) آغاز کرد و طی این مدت مناطق وسیعی را از اشغال گروه های معارض و تروریست خارج کرده است.

شرق حلب از اواسط سال 2012 میلادی در نتیجه جنگی که گروه های مخالف مسلح در سوریه به راه انداختند، به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم شد که به ترتیب در کنترل مخالفان و دولت سوریه قرار داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها