یک گاودار استرالیایی با اعتقاد به این‌که شکلات هر چیزی را خوشمزه‌تر می‌کند، به گاوهایش شکلات می‌دهد تا گوشت‌های آنها طعم متفاوتی داشته باشند.
کد خبر: ۹۷۵۲۸۲

به گزارش مهر، صاحب یک گاوداری در جنوب استرالیا با این اعتقاد که شکلات و به‌طور کلی مواد قندی همه چیز را خوشمزه‌تر می‌کند و گوشت گاوها هم از این قاعده مستثنا نیست، از ده سال قبل این مواد خوراکی متفاوت را وارد غذای حیوانات مزرعه‌اش کرده‌ و نتیجه‌ای که از این کار گرفته‌، خارق‌العاده است.

اسکات دی‌براون، صاحب این گاوداری است. او سال‌ها قبل وقتی تصمیم گرفت کار پدرش را ادامه دهد، می‌دانست به دنبال طعم متفاوتی در گوشت‌هایی است که به مشتریانش ارائه می‌دهد. البته در آن زمان نمی‌دانست می‌خواهد چه کاری انجام دهد، اما چند متخصص تغذیه را استخدام کرد و آنها دو سال تمام روی اغذیه دام تحقیق کردند تا در نهایت به این نتیجه رسید که خوراک روزانه دام به همراه شکلات، خرس‌های ژله‌ای، توت‌فرنگی و اسنک‌های کرمی می‌تواند روی طعم گوشت آنها تاثیر مثبتی داشته باشد. هر گاو روزانه بیش از دو کیلوگرم شکلات و دیگر تنقلات شیرین را همراه غذای اصلی‌اش می‌خورد.

اسکات فکر نمی‌کرد این طعم تازه گوشت‌ها علاقه‌مندان زیادی پیدا کند، اما او مشتریان زیادی دارد که حتی برخی از آنها تا گاوداری می‌روند و گوشت‌های تازه او را برای تهیه استیک‌ خریداری می‌کنند. البته گوشت‌ این گاوها قیمت کمی ندارد، اما مشتری‌هایش راضی هستند و می‌گویند این گوشت‌ها ارزش‌ پرداخت پول زیاد را دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها