توضیحات سخنگوی شورای نگهبان درباره تعطیلی ۱۸ آذرماه

عباسعلی کدخدایی تاکید کرد: هر مصوبه ارسالی از سوی مجلس محترم به شورای نگهبان تا زمانی که مراحل نهایی خود را سپری نکند، لازم الاجرا نخواهد بود.
کد خبر: ۹۷۳۸۱۱
توضیحات سخنگوی شورای نگهبان درباره  تعطیلی ۱۸ آذرماه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در کانال تلگرامی خود نوشت: هر مصوبه ارسالی از سوی مجلس محترم به شورای نگهبان تا زمانی که مراحل نهایی خود را سپری نکند، لازم الاجرا نخواهد بود.

وی افزود: این مراحل شامل اعلام تائید نهایی شورای نگهبان (و در موارد اختلافی نظر مجمع تشخیص مصلحت)، ارسال به رئیس جمهور از سوی مجلس، ابلاغ قانون و انتشار آن در روزنامه رسمی و مضی زمان مقرر قانونی است.

به نظر می‌رسد سخنگوی شورای نگهبان، این مطلب را در توضیح مطلبی نوشته است که یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کانال تلگرامی خود نوشته است.

این نماینده مجلس در کانال خود نوشته است: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای هشتم ربیع الاول، آغاز سالروز امامت حضرت ولی عصر(عج) را تعطیل رسمی اعلام کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
محمد
-
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
۰
۰
با سلام و احترام...اگر بخواهیم منطقی فكر كنیم واقعا سازمانها و اداره جات ما سال دوازده ماه در تعطیلی بسر میبرند...لذا شایسته است مسولین ما خودشان را برای یك خدمت در خور ارزش ملت اماده بكنند تا اینكه همه اش در خانه باشند و از انجا مدیریت امور كاری و مملكتی را بكنند...
علی
-
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
۰
۰
خیلی از تعطیلات توی تقویم زیادیه . ترا خدا زیادترش نكنید . به قدر كافی بازار توی ركود هست بیش از این ركود ایجاد نكنید .
علی
-
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
۰
۰
ماشاالله همه اش تعطیل ! خوش به حال كارمندان رسمی دولت

نیازمندی ها