سفیر ایران در دهلی‌نو تاکید کرد:

بزرگ‌ترین بازار جواهرات هند در تهران

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در سفری از پیش برنامه ریزی شده در صدر یک هیات عالیرتبه سیاسی - اقتصادی، در چند روز آینده به کشورهای هند، چین و ژاپن سفر می کند.
کد خبر: ۹۷۳۶۱۷
ظریف به هند، چین و ژاپن سفر می‌کند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه، بهرام قاسمی افزود: وزیر امور خارجه برای شرکت در اجلاس کشورهای قلب آسیا در مورد افغانستان به هند سفر کرده و در این اجلاس سخنرانی خواهد کرد.
وی اظهار داشت: وزیر امور خارجه سپس به دعوت وزیران خارجه چین و ژاپن از این کشورها دیداری رسمی خواهد داشت.
به گفته وی، ملاقات با همتایان چینی و ژاپنی و برخی از مقام های بلند پایه این کشورها و برگزاری همایش تجاری مشترک از دیگر برنامه های سفر وزیر امور خارجه به این دو کشور مهم شرق آسیا است.
قاسمی درباره ترکیب هیات همراه وزیر امور خارجه نیز افزود: در ترکیب هیات همراه، رییسان 38 شرکت عمده وابسته به اتاق بازرگانی، 15 شرکت دانش بنیان وابسته به ستاد همکاری های علمی و فن آوری و 8 بانک تجاری به همراه دیگر مقام های صنعتی، بازرگانی و علمی به منظور ملاقات های تجاری و شرکت در همایش های مشترک اقتصادی میان ایران، هند، چین و ژاپن حضور خواهند داشت.
وی اظهار داشت: دکتر ظریف در ملاقات با مقام های مختلف سیاسی و اقتصادی این کشورها، همکاری های دو جانبه را مورد بررسی قرار داده و در خصوص موضوعات منطقه ای و بین المللی مورد علاقه نیز رایزنی و تبادل نظر خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ص
-
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
۰
۰
امیدواریم گشایشی باشه نه صرفا واردات!!!
رضا
-
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
۰
۰
درود بر اقای ظریف
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها