
به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، گودرز امیری در شورای حفاظت منابع آب استان گفت: مقرر شده است که وزارت نیرو نسبت به به اثبات رساندن مصرف ۲۶۰ میلیون متر مکعب آب اقدام نماید.
وی افزود: شرکت توزیع برق ۱۵۳ کنتور هوشمند برق را تا پایان ماه جاری در حوزه زاینده رود نصب خواهد کرد.
معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: آب منطقه ای باید ۳۵۰ کنتور در حوزه زاینده رود نصب کند که از این تعداد ۱۵۰ کنتور تا پایان سال جاری و ۲۰۰ کنتور نیز تا پایان فرودین ماه سال آینده نصب خواهد شد.
به گفته امیری با نصب این کنتورهای آب، میزان برداشت آب در این استان مشخص میشود.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند