بابک چمن‌آرا با اشاره به انتشار آلبوم طهرون 4 که هفته گذشته با صدای زنده‌یاد مرتضی احمدی منتشر شده گفت: آلبوم طهرون 5 نیز تقریبا همزمان با آلبوم طهرون 4 به مستر نهایی رسیده و قطعا تاخیری در انتشار آلبوم طهرون 5 در سال آینده نخواهیم داشت.
کد خبر: ۹۷۲۴۸۶
پرسپولیسی ها منتظر این آلبوم باشند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایلنا مدیر فروشگاه موسیقی بتهوون ادامه داد: با انتشار پنجمین آلبوم صدای طهرون در سال آینده، آنچه تاکنون از این آلبوم مجوز گرفته؛ منتشر می‌شود و امیدوارم به دلیل پرسپولیسی بودن این گروه و مرحوم مرتضی احمدی بتوانیم مجوز آلبوم دیگری را بگیریم و ما هم به شش‌تایی‌ها بپیوندیم.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به وضعیت موسیقی در کشور گفت: واقعیت این است که همچنان اوضاع موسیقی کشور مناسب نیست و معتقدم که هیچ‌کاری انجام نشده‌است البته روی صحبت‌ من؛ دولت و ارگان‌های مربوط به امر موسیقی نیست.

چمن‌آرا افزود: معتقدم در جریان موسیقی در کشور؛ مردم اصلی‌ترین بخش هستند و متاسفانه نمی‌دانند که چه چیزی را دارند از دست می‌دهند و تا زمانی که عامه مردم؛ موسیقی خود را از کانال‌های غیررسمی تهیه و کپی می‌کنند یا در شبکه‌های مختلف اجتماعی به اشتراک می‌گذارند؛ باید بدانند در کمتر از ده سال‌ آینده یا شاید کمتر از پنج‌سال دیگر؛ تماما شاهد تولید آثار بی‌کیفیت و غیررسمی در موسیقی کشور خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها