زن جوان و همدستش که به اتهام قتل مادربزرگ و نوه‌اش بازداشت شده بودند، دیروز در آخرین جلسه بازپرسی ارتکاب قتل مرد جوان را به گردن یکدیگر انداختند.
کد خبر: ۹۷۲۰۰۵
معمای قتل مادربزرگ و نوه +عکس

به گزارش جام‌جم، پیرزنی همراه نوه 29 ساله‌اش ظهر 23 آبان سال گذشته با ضربه‌های چاقو در محله جماران تهران به قتل رسیدند. چند روز بعد عروس خانواده و پسرعموی مرد کشته شده در این پرونده بازداشت و به جرایمشان اعتراف کردند و بعد از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شدند.

دیروز با گذشت یک سال از این جنایت مهتاب و علی - متهمان پرونده - از زندان رجایی‌شهر کرج برای آخرین دفاع به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند.

مهتاب به قاضی مدیر روستا گفت: دیشب به دلیل ناراحتی اعصابم قرص خورده‌ام و حالم خوب نیست. من با شوهرم اختلاف داشتم که باعث این قتل‌ها شد. من ضربه‌ای به گردن او نزدم و علی ضربه‌ها را زد. دستان علی بر اثر ضرباتی که به بدن مقتول وارد کرده بود، دچار جراحاتی عمیق شد. اگر من این ضربات را زده بودم، دست من باید زخمی می‌شد؛ اما در مرگ مادربزرگ همسرم نقش داشتم.

وی افزود: علی، شوهرم را با ضربه‌های چاقو کشت. من بیماری قلبی دارم و می‌خواهم که مرا به بیمارستان خارج از زندان منتقل کنید. من فقط با چاقو یک ضربه به چشم شوهرم زدم که پزشکی قانونی هم آن را تائید کرده است. 11 ضربه دیگر را من نزدم.

در ادامه علی در دفاع از خود گفت: من روز جنایت دو ضربه به سمت مقتول که پسرعمویم بود انداختم. در ضربه اول چاقو لیز خورد و دستم زخمی شد اما ضربه دوم به سمت چپ گردن او اصابت کرد. مهتاب با چاقویی که به‌دست داشت ضربه‌های متعددی به نقاط مختلف بدن شوهرش زد. پسرعمویم زمانی که هدف ضربه‌های چاقوی مهتاب قرار گرفت مقابل آشپزخانه و در ورودی افتاد که توانی در بدنش نبود، در آن موقع من ضربه‌ای به او زدم.

وی ادامه داد: بعد مهتاب او را دوباره با چاقو زد و سپس مادربزرگ شوهرش را با ضربه‌های چاقو کشت. من فقط یک ضربه به شکم پیرزن زدم. از شدت وحشت نتوانستم جلوی مهتاب را بگیرم که ضربه‌های متوالی را به شوهرش نزند. 9 ضربه دیگر به گردن پسرعمویم را همسرش مهتاب زد.

مهتاب و علی پس از اخذ آخرین دفاع به اتهام مشارکت در قتل زن سالخورده و نیز علی به اتهام مباشرت در قتل پسرعمویش با تجدید قرار بازداشت موقت به زندان بازگشتند. پرونده آنها بزودی با صدور جلب به دادرسی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۳ انتشار یافته: ۱
امید
-
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
۱
۰
هر دو جنایتكار باید اعدام بشن چرا یكسال تعلل!!!

نیازمندی ها