معاون حقوقی باشگاه استقلال از شکایت قریب الوقوع و رسمی باشگاه استقلال از مجری برنامه صبحگاهی شبکه یک سیما خبر داد.
کد خبر: ۹۷۱۳۰۰
مهلت ۱۰ روزه استقلال به علی ضیا برای عذرخواهی

به گزارش جام جم آنلاین محسن بزرگی در گفتگو با مهر در خصوص موضع گیری علی ضیا در یک برنامه زنده تلویزیونی نسبت به فیلم منتشر شده در فضای مجازی اظهار داشت: کار «مجری» کاملا مشخص است. مجری یعنی اجرا کننده. مجری برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی هم فردی است که برنامه مزبور را با سیاست تهیه کننده و متن نویسنده اجرا کند. نه اینکه هرچه دل تنگش خواست روی آنتن زنده رسانه ملی بیان کند.

معاون حقوقی باشگاه استقلال ادامه داد: کار آقای ضیا مصداق عینی سوء استفاده از موقعیت خود در رسانه ملی و ابراز علائق شخصی است که منجر به جریحه دار شدن احساسات میلیون‌ها هوادار استقلال شد. تاکید می کنم که این هواداران استقلال هم جزو مخاطبان همان صدا و سیما هستند و این رفتارها می تواند برای رسانه ملی نیز افت مخاطب داشته باشد.

بزرگی گفت: در هر صورت باشگاه استقلال به صورت رسمی برای علی ضیا یک ضرب العجل ۱۰ روزه تعیین می کند که وی رسما از باشگاه استقلال، مهدی رحمتی و هواداران ما عذرخواهی و دلجویی نماید و در این مدت نیز شبکه اول سیما برخوردی متناسب با رفتار ناپسند این مجری به صورت درون سازمانی انجام دهد.

وی افزود: چنانچه این دو اتفاق نیفتد، حق شکایت از علی ضیا برای باشگاه استقلال محفوظ است و قطع به یقین باشگاه استقلال از طریق مراجع قضایی پیگیر شکایت از وی خواهد بود و این بار ما (باشگاه استقلال) تا انتهای کار در خدمت آقای ضیا خواهیم بود.

بزرگی گفت: این افراد باعث می شوند تا انسان ها باور کنند عفو و بخشش جواب نمی دهد. سال گذشته همه فکر کردند این آقا بعد از عذرخواهی از آقای مظلومی و باشگاه استقلال که با وساطت و پادرمیانی بزرگتر ها و ریش سفیدها صورت گرفت متنبه شده. اما متاسفانه ایشان با رفتار جدیدشان خلاف این باور هواداران استقلال را اثبات کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
كیروش
-
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
۰
۰
متاسفانه ایشون اصلاً صلاحیت مجری گری رو ندارن !
حامد
-
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
۰
۰
از صدا و سیما بعید بود كه دوباره به این آقا اجازه برگشت بده سزای آدم بی ادب ترد كردنه
داراب اخگر
-
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
۰
۰
علی ضیاء شورش را در اورده است
متاسفم برای ایشان
خوب میداند دیگر محبوبیتی نزد هواداران میلیونی آبی ها نخواهد داشت
درود بر علی خانی مجری بزرگ ایران
رضا
-
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
۰
۰
سلام
وقتی شبكه ١ اختیار برنامه به اون مهمی رو میده دست یك جوان كم تجربه كه تو برنامه دوررهمی هم شخصیت ناپخته خودش رو نشون داد
نتیجه همین میشه
اركانی
-
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
۰
۰
به نظرم علی ضیا بایدعذرخواهی كنه درغیراینصورت ازدیدمااستقلالیها اوفردی متكبرومغروروخام هست كه هنوز خیلی چیزارو نمی داند و به دردمجری گری نمی خورد .
عبداله . سجادی
-
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
۰
۰
آقای ضیا بارها و بارها به استقلال و هوادارانش توهین كرده اند و هر دفعه با وساطت و گذشت آبی پوشان و هوادارن مطلب به خیر و خوشی تمام شده است ولی اینبار به نظرم ایشان باید تنبیه بشوند چرا كه مرتب از موقعیتشان استفاده می كنند و توهین آن هم از رسانه ملی به باشگاه استقلال انجام میدهند .به نظرم باشگاه استقلال باید تا آخر و برای همیشه جلو ایشان را بگیرد

نیازمندی ها