وزیر بهداشت با اشاره به پرونده پزشکی مرحوم کیارستمی و با بیان اینکه مخالف اعزام وی به فرانسه بوده است، گفت: نباید بر علیه جامعه پزشکی حاشیه سازی و فضاسازی شود؛ چرا که پزشکان، سرمایه اجتماعی هستند و در صورتی که این سرمایه از بین برود، جامعه و مردم آسیب می بینند.
کد خبر: ۹۷۰۳۵۵
وزیر بهداشت:مخالف اعزام کیارستمی به فرانسه بودم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل ازایسنا، دکتر سیدحسن هاشمی در خصوص قصور پزشکی که توسط یکی از حاضرین در جلسه شورای سلامت استان بوشهر مطرح شد، گفت: اگر فردی تخلفی کرده نباید از آن چشم پوشی کرد و نگفته‌ایم که اگر پزشک، وکیل، قاضی و ... تخلفی کرد با او برخورد نشود، اما اگر رای قاضی، وکیل و افراد مختلف با هم متفاوت است من نباید جواب آن را بدهم؛ اگر قانون اشکال دارد قوه قضاییه آن را اصلاح کند.

هاشمی در پاسخ به سخنان یک فعال اجتماعی حاضر در جلسه در خصوص پرونده مرحوم کیارستمی، یادآور شد: در این پرونده فقط من، بهمن کیارستمی و اقای صمدیان می دانیم که چه اتفاقی رخ داده و مخالفت موکد من با اعزام به فرانسه بارها مطرح شد. بنابراین نباید بر علیه جامعه پزشکی حاشیه سازی و فضاسازی شود؛ چرا که پزشکان، سرمایه اجتماعی هستند و در صورتی که این سرمایه از بین برود، جامعه و مردم آسیب می بینند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
الیاس دریابانی
-
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
۰
۰
به آقای وزیرتان بفرمایید پزشكان با پولپرستی خود مدتها پیش این سرمایه را به باد دادند .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها