سرمربی رئال مادرید اعلام کرد که حضور مدافع اسپانیایی و مهاجم فرانسوی اش در ترکیب اصلی برای دیدار با اتلتیکو مادرید مشخص نیست.
کد خبر: ۹۶۹۹۴۸
زیدان: حضور راموس و بنزما در داربی مادرید مشخص نیست

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از آس، رئال مادرید شنبه شب در ویسنته کالدرون به مصاف اتلتیکومادرید می رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: در شرایط خوبی قرار داریم. سه بازیکن تیم در تعطیلی لیگ بهبود یافتند. فردا بازی مهمی را در پیش داریم. فرصت کمی برای تمرین گروهی داشتیم اما آماده هستیم.
سرمربی رئال مادرید درباره وضعیت بازیکنان تیم اظهار کرد: بنزما آماده است. او همراه تیم است و در وضعیت بهتری قرار دارد. در فهرست بازیکنان دعوت شده قرار دارد و فردا مشخص خواهد شد در ترکیب اصلی بازی خواهد کرد یا نه. آسیب دیدگی یک بازیکن اتفاق عادی است و نباید کسی را مقصر عنوان کرد. از آسیب دیدگی آلوارو موراتا ناراحت شدیم اما این اتفاق ها می افتد. او باید آرام باشد تا دوران نقاهتش به پایان برسد و بتواند تیم را همراهی کند.
سرمربی فرانسوی ادامه داد: کاسیمرو به این بازی نمی رسد اما در وضعیت بهتری قرار گرفته است. سرخیو راموس خوب تمرین کرده است و باید دید می تواند بازی کند یا نه.
زیدان در رابطه با تغییر سیستم گفت: تغییر سیستم ربطی به حضور یا نبود بنزما نخواهد داشت. می دانیم بازی سختی است چون حریف خیلی خوبی پیش رو داریم اما تغییری نخواهیم کرد. می توان بازیکنان را تغییر داد اما شیوه بازی مان عوض نخواهد شد. داربی امتحانی برای من نیست.
آخرین شکست مادرید در لالیگا به باخت برابر اتلتیکومادرید برمی گردد. سرمربی فرانسوی در این باره گفت: یادآوری شکست ها ناراحت کننده است اما به آن بازی فکر نمی کنم. به بازی فردا فکر می کنم. تلاش خواهیم کرد بازی خوبی را به نمایش بگذاریم تا بتوانیم پیروز میدان شویم. هر دو تیم به خوبی همدیگر را می شناسند. برای هر دو تیم بازی سختی خواهد بود. داربی بازی تماشایی برای هر طرفداری محسوب می شود. امیدوارم بازی خوبی شود.
مادرید از سال 2013 در ویسنته کالدرون پیروز نشده است. زیدان در این باره اظهار کرد: این دیدار یکی دیگر از بازی های لالیگا است. هر دو تیم به یک اندازه شانس دارند. می خواهیم در همه بازی ها برتر باشیم. بازی سختی خواهد بود اما به چنین دیدارهایی عادت داریم.

منبع : ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها