سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه تراکتور به خاطر مصدومان و ملی‌پوشانش نتوانست تراکتورگونه بازی کند، گفت: نگاه ما به جام حذفی همانند نگاه ما به لیگ برتر است.
کد خبر: ۹۶۹۹۴۶
قلعه‌نویی:امکان دارد 6 امتیاز از تیم ما کسر شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل برق جدید شیراز اظهار کرد: این بازی به خاطر اینکه ما دو سه بازیکن مصدوم و چند بازیکن ملی‌پوش داشتیم سخت شده بود. برای همین در نیمه اول خوب نبودیم ولی در نیمه دوم بهتر شدیم. البته روند بد قبلی ادامه داشت.

او ادامه داد: امروز نتوانستیم تراکتورسازی همیشگی باشیم و این به خاطر مصدومان و ملی‌پوشان ما بود. امیدوارم در 5 هفته آینده لیگ برتر به روند خوب قبلی خود برگردیم و تراکتورگونه بازی کنیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز ضمن تبریک به تیم حریف بابت بازی خوبشان درباره نگاه تراکتور نسبت به جام حذفی گفت: یقینا ما همان نگاهی که به لیگ برتر داریم را نسبت به جام حذفی هم داریم. سه بازی تا فینال حذفی باقی مانده است و تا آن موقع این مسابقه‌ها را جدی می‌گیریم و سعی می‌کنیم شرایط بهتر شود.

قلعه‌نویی با ابراز امیدواری نسبت به آماده‌سازی چمن ورزشگاه یادگار امام بیان کرد:‌ یادگار امام ابهت تیم تراکتورسازی است. امیدوارم روی چمن این ورزشگاه بهتر بازی کنیم و به تراکتورسازی که 30 تا 40 هزار نفر هوادار برای تماشای دیدارهایش به ورزشگاه می‌آمدند، تبدیل شویم.

وی با بیان اینکه تراکتورسازی وضعیت مالی خوبی ندارد، گفت: وضعیت ما خوب نیست و امکان دارد 6 امتیاز از تیم ما کسر شود. امیدوارم هواداران به تراکتورسازی کمک کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها