مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی

صعود سپاهان، تراکتورسازی و سایپا

تیم های فوتبال سپاهان، تراکتورسازی و سایپا در رقابت های جام حذفی با شکست حریفان به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.
کد خبر: ۹۶۹۸۸۵
صعود سپاهان، تراکتورسازی و سایپا

به گزارش جام جم آنلاین، تیم سپاهان اصفهان که از ساعت 13:30 در ورزشگاه امام خمینی اراک میهمان آلومینیوم اراک بود، در پایان توانست با نتیجه 2 بر یک آلومینیوم را شکست دهد.

گل های تیم سپاهان را در این دیدار جلال الدین علی محمدی (92) و هنریکه (108) و گل تیم آلومینیوم اراک را اکبر بختیاری(95) به ثمر رساندند.

البته آلومینیوم در دقایق پایانی این دیدار روی جلو آمدن میر رسول حسینی دروازه بان تیمش و خطایی که روی او صورت گرفت صاحب یک ضربه پنالتی شد ولی جهانگیر عسگری نتوانست این فرصت عالی را تبدیل به گل کند تا بازی با همان نتیجه 2 بر یک به پایان برسد. همچنین پس از اینکه داور سوت پایان بازی را به صدا دراورد، هنریکه بازیکن سپاهان بخاطر حرکاتش از داور دیدار کارت قرمز دریافت کرد.

سپاهان با این برد در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف برنده دیدار سایپا و نفت مسجد سلیمان برود.

سایپا با شکست نفت مسجد سلیمان حریف سپاهان شد

تیم فوتبال سایپا موفق شد با برتری مقابل نفت مسجد سلیمان به جمع هشت تیم پایانی صعود کند.

در ادامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی از ساعت 14:30 امروز (جمعه) دو تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و سایپا در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که سایپا موفق شد با نتیجه 2 بر یک مقابل میزبان خود به برتری برسد.

برای نفت علی کیانی‌فر در دقیقه 41 و برای سایپا غلامرضا رضایی در دقیقه 45 و میلاد خدایی اصل ( 80 -گل به خودی) گلزنی کردند.

سایپا با این پیروزی حریف سپاهان در مرحله بعد شد.

قضاوت این دیدار را پیروز سیف‌الله پور برعهده داشت.

تراکتورسازی برق را خاموش کرد

مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور بعدازظهر امروز جمعه با برگزاری دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و برق جدید شیراز پیگیری شد که طی آن تیم تبریز به برتری ۲ بر صفر دست پیدا کرد.

در این دیدار که به میزبانی تراکتورسازی برگزار شد محمد نوری(۳۷) و فرزاد حاتمی(۶۱) برای شاگردان قلعه نویی گل زدند. تراکتورسازی در مرحله بعد باید به مصاف نفت گچساران برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها