عضو کمیسون اقتصادی مجلس تاکید کرد:

اولویت‌بندی و اصلاح مشکلات شهرستان ری

نماینده حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی از ضرورت اولویت‌بندی مشکلات و نیازهای شهرری و ارجاع آنها به دولت سخن گفت.
کد خبر: ۹۶۹۳۷۵
اولویت‌بندی و اصلاح مشکلات شهرستان ری

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از جنوب تهران، سیده فاطمه حسینی در حاشیه مراسم افتتاح دفتر نمایندگان مجلس ضمن عرض تسلیت بمناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت : شهرری یک شهرمذهبی و زیارتی است و مناسب دیدم با توجه به فضای اربعین حسینی در کشور، اشاره به یک پیام تکریم مردم در کلام امام حسین (ع) را بیان کنم، ایشان می فرماید: به درستی که نیاز های مردم برشما از جمله نعمت های خداست برشما، از نعمت های خدا ملول نشوید.

وی افزود: از این پیام نورانی امام معصوم (ع) متوجه می شویم که خدمت به مردم مطابق روایات و احادیث، از زیباترین و با فضلیت ترین کارها نزد خداوند محسوب می گردد و خدمت رسانی صادقانه و خالصانه شیوه و راه و رسم همه امامان معصوم (ع) بوده است.

حسینی تصریح کرد: امروز خرسند و مسروریم که در خدمت مردم متدین شهرری هستیم و افتتاح این دفتر امری ضروری به نظر می رسید و از همین جا متذکر می‌شویم کارکنان محترم دفتر ارتباطات مردمی با ارباب رجوع با خوشرویی و خوش خلقی رفتار کنند و فراموش نکنیم رضایت خداوند در رضایت مردم است و بنابر این باید طوری رفتار کنیم که مردم از ما راضی و خشنود باشند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: امید واریم با وحدت وانسجام حاصل شده در بین نمایندگان تهران و با حفظ همین رویه در حل مشکلات مردم و کشور موفق باشیم و مردم از ما انتظاراتی دارند و این انتظارات باید برآورده شود و بخشی از مطالبات مردم را می توان از طریق همین دفاتر ارتباطات مردمی نمایندگان پی گیری کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهرری جزء اولین شهرهایی بوده است که جرقه انقلاب در آن زده شد و نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته اند و مشکلات و نیازهای شهرری باید دسته بندی و به دولت منقل شودوباید بطور ویژه به آن نگاه کرد و رسیدگی به نیازها و مشکلات آنها باید در اولویت نمایندگان تهران قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها