مشاور سابق شورای امنیت ملی کاخ سفید گفت : پیروزی ترامپ به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا می‌تواند پایانی برای همکاریهای آمریکا و روسیه در خاک سوریه باشد.
کد خبر: ۹۶۹۳۰۴
آغاز کار ترامپ، پایانی بر همکاری روسیه و آمریکا در سوریه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از اسپوتنیک، »گوئنیت تاد» در این باره گفت: مشاوران نو محافظه کار ترامپ در پی خنثی کردن همکاری های روسیه و آمریکا در سوریه هستند چرا که آنها خواستار تضعیف و حتی سرنگونی بشار اسد رئیس جمهوراین کشور هستند .

وی همچنین به هشدار سناتور رند پل نسبت به انتخاب جان بولتون ، در سمت وزارت خارجه آمریکا اشاره کرد و گفت: وی یک نومحافظه کار بسیار خطرناک است چرا که از حمله به عراق حمایت کرده و خواستار تمام شدن جنگ در سوریه با تضعیف بشار اسد است.

تاد همچنین می‌گوید : نومحافظه کاران در کاخ سفید در صدد سرنگونی بشار اسد و همچنین پایان رهبری ایران بر منطقه هستند.

مشاور اسبق کاخ سفید تاکید کرد که اوباما باید از این دوماه فرصت باقی مانده برای حل و فصل مسائل سوریه و از بین بردن تروریست ها با همکاری روسیه استفاده کند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بسیجی
-
۰۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
۰
۰
جان بولتون آدم عقده ای و روانی است البته كاری نمیتوانند انجام دهند نه برای روسیه نه برای چین نه برای بشار نه برای ایران - فقط ادعا دارند و زیاد شوی تبلیغاتی راه انداختند زیاد بخواهند قلدر بازی در بیارند حسابی رزمندگان اسلام كله شان خواهند كرد . خودشان هم بهتر میدانند كه دوران قلدر بازی , تهدید تمام شده
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها