فرمانده نیروی هوا فضای سپاه :

امروز صادر کننده انواع رادار هستیم

سردار حاجی‌زاده باردیگر هشدار داد که آمریکایی‌ها برای از بین بردن ارتش کشورهای اسلامی درمنطقه تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۹۶۸۵۰۷
امروز صادر کننده انواع رادار هستیم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسینم، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه در مراسم پنجمین یادواره شهید حسن طهرانی‌مقدم که عصر امروز (دوشنبه 24 آبان‌ماه) در آمفی‌تئاتر مرکزی دانشگاه امیرکبیر برگزار شد با بیان اینکه ما باید به میثاقمان با شهدا و امام پایبند باشیم، گفت: وظیفه ما این است که قدرشناس خون شهدا باشیم زیرا این کشور قدمگاه شهدایی است که جان خود را برای آزادی و امنیت کشور فدا کردند.

وی با اشاره به 23 سال فعالیت طهرانی‌مقدم و استقامت وی در زمینه توسعه توان موشکی بیان کرد: 23 سال شهید طهرانی‌مقدم فعالیت کرد تا بتوانیم موشکهای دوربردی که بتوان رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد، تولید شود.

سردار حاجی‌زاده با اشاره به صحبت برخی که می‌گویند ما باید به سمت غرب برویم و سازش کنیم گفت: من به کسانی که این تفکر را دارند می‌گویم شما یک نمونه بیاورید کشوری با نزدیک کردن خود و سازش با غرب مشکلاتش حل شده است.

وی با اشاره به برنامه اصلی آمریکا در منطقه گفت: آمریکا در منطقه برنامه‌های متعددی دارد که یکی از آنها از بین بردن ارتش کشورهای اسلامی است.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه افزود: چرا آمریکا و ناتو ارتش لیبی را از بین برد؟ اکنون ارتش سوریه کجاست و چرا سلاح‌های استراتژیک سوریه را نابود کردند؟ کارخانه‌ای که ایران در حلب برای تولید موشکهای زمین به زمین ساخت اکنون کجا هستند؟‌چرا ارتش عراق رو به نابودی رفته است؟

سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه معادلات آمریکایی‌ها با پذیرش قطعنامه در جنگ تحمیلی به هم ریخت خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها می‌خواستند جنگ ایران و عراق آنقدر ادامه یابد که هر دو کشور از لحاظ ادوات نظامی و توان دفاعی ضعیف شوند.

وی با اشاره به بحث مقابله با جریانهای تکفیری و داعش گفت: در این بحث مقام معظم رهبری فرمودند که حضور ما باید مستشاری و غیرمستقیم باشد.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با اشاره به سخنان برخی در کشور راجع به توان دفاعی ما صحبت می‌کنند گفت: برخی باید مواظب باشند که کاهش توان دفاعی خواسته غربیهاست و نباید جدول آنها را کامل کرد.

سردار حاجی‌زاده با اشاره به پیشرفتهای ایران نسبت به گذشته گفت: یک زمانی به ما رادار نمی‌دادند اما امروز ما صادر کننده انواع رادار هستیم و در بخشهای مختلف خودکفا شده‌ایم و تمام این پیشرفت‌ها به همت امثال شهید طهرانی‌مقدم‌هاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها