رئیس بیمارستان شهید بهشتی بابل از فوت یکی از کودکان به کما رفته بابلی خبر داد و گفت :حدود ساعت 6 ونیم صبح امروز دوشنبه یکی از این 2 کودک فوت کرد.
کد خبر: ۹۶۸۳۳۰
یکی از کودکان بابلی به کما رفته، فوت کرد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، 2 کودک بابلی جمعه گذشته به خاطر استفاده از سم کشاورزی برای از بین بردن شپش سر دچار مسمومیت شده و به کما رفتند.

این کودکان که یک پسر 10 ساله و دختر هفت ساله و برادر و خواهر هستند ، در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهید بهشتی بابل بستری شدند.

مادر این کودکان که ساکن یکی از روستاهای بخش بندپی شرقی بابل است، هنگامی که متوجه وجود شپش در سرشان شد، از سم کشاورزی برای از بین بردن آن استفاده کرد.

این 2 کودک بعد از مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند و در بخش ویژه این بیمارستان بستری شدند .

رئیس بیمارستان شهید بهشتی بابل گفت : صبح امروز ضحی آقایی نژاد دختر هفت ساله در این بیمارستان فوت کرد.

اباذر اکبرزاده پاشا حال عمومی برادر این دختر را رو به بهبودی اعلام کرد.

بنا به نظر کارشناسان و تائید پزشکان، پنج درصد از 74 هزار دانش اموز شهرستان بابل مبتلا به شپش هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۵
حسن
-
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
۰
۰

در گذشته سپاهی داشتیم بنام سپاه بهداشت كه طرف دو سال خدمت سربازش رو در روستا می گذروند و با اموزشی كه دیده بود كمك های ابتدایی پزشكی رو برای روستاییان كه اغلب كم سواد یا بیسواد بودند انجام می داد اگر امروزه چنین سپاهی در دهات دور افتاده وجود داشت شاهد فوت چنین كودكی نبودیم مسئولین جواب بدن چرا منحل كردید
uuuuu
-
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
مسئول كجا بود بابا...........
امین
-
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
بابا شپشك در همه جای دنیا حتی مدارس اروپا و آمریكا و در بین دختران مدارس شمال تهران هم شایع هست كه با رعایت كمی اصول بهداشتی و استفاده از داروهای رایج در داروخانه ها پس از حدود یك ماه خوب میشه.
رضا
-
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
۰
۰
خدایا ما رو از این جهالت نجات بده
شبرمحد دشتستان
-
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
بزرگوار همش جهالت نیست قسمتی هم نداری و فقر عدم امكانات و اطلاعات است مثلا فرزند فلان رییس همان شهر اینجوری میشه ?واگه بشه این كار را میكنه یا با پولش و دارایی اش بچشو میبره دكتر
روناك
-
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
۰
۰
من واقعا براشون ناراحت شدم.حالا بیاید عاكنیم حداقل پسرشون زنده بمونه.این مادرروستایی هیچ تقصیری نداشته.متاسفانه بهداشت اون روستا مقصر.كه آموزشی بهشون نداده.
كیانا
-
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
بهداشت روستا مقصره ولی یه انسان اینقدر بی فكر عمل می كنه؟ نباید یه لحظه فكر كنه داره چه كاری انجام میده؟
سید حسین
-
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
۰
۰
بهداشت رایگانه دیگه.
از بس مسولان فقط دنبال كار سیاسی هستن
محمد.. شریف
-
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
۰
۰
آقا..... هفت و ده ساله یعنی مدرسه رو...؟ زمان ما حدود 60 سال پیش روز شنبه تا صف همه كلاس ها بازدید نمیشد به كلاس نمیرفتن ( از نظر كوتاهی موی سر و بلندی ناخن ووو ) بهمین دلیل تراخم و كچلی هم بمرور از بین رفت خرجی هم برای دولت نداشت .. ولی گویا حركت بعكس شده و به آن دوران مششع رجعت میكنیم .. حالا هی با اروپا و آمریكا مقایسه كنید بگید چون اونجا شپش هست یا در بالای شهر پس مهم نیست و چارش دوا دكتره .. مشكل همون دوا و دكتره كه توی شهرم برای خیلی ها در تونشون نیست چه برسه به روستا...؟
سلمانی
-
۰۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
۰
۰
خوب كله بچه ها را بتراشد راحت اینطوری هم ریشه موها قوی خواهد شد و هم بهداشت حفظ خواهد شد و شپش هم دیگر وجود نخواهد داشت .
خسرو
-
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
۰
۰
خب سرهای بچه ها را میتراشید هم بهداشت رعایت می شد و هم روی كیفیت مو تاثیر میذاشت و ریشه موها قوی میشد - در مناطق روستایی بهتر است موهای بچه ها تراشیده باشد.
اسی
-
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
۰
۰
تاسف برا مسئولانی كه از 1357 تا بحال نتونستن شپش رو ریشه كن كنن بعد داعیه ورود به دهكده جهانی هم دارن. حتما رئیس شبكه بهداشت آمل نماز اول وقت هم میخونه
قاسم
-
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
اول وقت می خونه كه شغل و سمتشو از دست نده ضمنن یگ ماشین و یگ خونه و زمینی هم بگیره یعنی ظاهر سازی
رسول
-
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
۰
۰
امین خان به این سادگی كشور ما رو با امریكا و یا اروپا مقایسه نكن برادر عزیز صد و ده سال پیش كه در ایران هیچ چیز وجود نداشت حتی مردم شناسنامه نداشتند و مردم از فقر انواع بیماری رنج می بردنند در امریكا مترو / اتومبیل/برق/هواپیما وووووو وجود داشت پس بهتره كشورمون رو مثلا با افغانستان/پاكستان/تركیه و امثال اینها مقایسه كنی نه با امریكا و اروپا .تبلیغات تلویزیون روی همه اثر كرده
وجدان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
۰
۰
حیف از این فرشته كوچولو كه قربانی جهالت و نادانی والدین میشه اینها همه امانت هستن از طرف خدای تعالی به ما بندگان نادان كه با بعضی از كارامون باعث پر كشیدنشون میشیم حیف حیف صد حیف و صد افسوس واقعا متاسفم !!

نیازمندی ها