رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی به جام جم آنلاین خبرداد:

قیمت آیفون 7 می شکند / ورود به بازار از پنج شنبه

قیمت گوشی های آیفون 7 با ورود رسمی آن در طی یک هفته اخیر 8 تا 12 درصد کاهش یافت .
کد خبر: ۹۶۷۵۱۱
کاهش 8 تا 12 درصدی قیمت آیفون 7 /کاهش قیمت ها ادامه دارد

گزارش میدانی خبرنگار جام جم آنلاین حاکی از آن است که هم اکنون در بازارموبایل تهران ، قیمت گوشی آیفون 7 نسبت به هفته گذشته حدود 8 تا 12 درصد کاهش قیمت یافته است ، به طوریکه در این بازار قیمت گوشی آیفون 7با حافظه 128 گیگ رنگ مشکی، 3 میلیون و 80 هزار تومان ، جت بلک آن 3 میلیون و 100 هزار تومان به فروش می رسد ، همچنین گوشی آیفون 7 با حافظه 32 گیگ مشکی 2 میلیون و 600 هزار تومان و و 256 گیگ مشکی مات 3 میلیون و 250 هزار تومان به فروش می رسد که نسبت به هفته گذشته با کاهش قیمت مواجه شده است .

همچنین قیمت های که بر روی سایت یک فروشگاه اینترنتی قرار گرفته است قدری با قیمت بازار متفاوت است بر اساس قیمت ها ی نمایش داده شده ، گوشی موبایل اپل با ظرفیت 256 گیگابایت 3میلیون و 359 هزار تومان ، گوشی موبایل اپل7 با ظرفیت 128 گیگابایت 3میلیون و 149 هزار تومان و گوشی موبایل اپل مدل 7 با ظرفیت 32 گیگابایت 2 میلیون و 899 هزار تومان قیمت گذاری شده است .

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی ارتباطی و لوازم جانبی در این باره به خبرنگار جام جم آنلاین گفت : ورود رسمی آیفون 7 به بازار از حدود یک هفته پیش آغاز شده است و این واردات رسمی توانسته قیمت گوشی را8 تا 12 درصد در بازار بشکند .

غلامحسین کریمی افزود : 5 شرکت تا کنون گوشی های خود را از گمرگ ترخیص کرده و وارد بازار کرده اند و در روزهای آینده باقی شرکت هایی که مجوز رسمی واردات دارند محصولات خود را ترخیص خواهند کرد،علاوه بر این شرکتهای یاد شده بازهم ثبت سفارش انجاد داده اند که در راه است و به مرور گوشی های بیشتری به صورت رسمی روانه بازار خواهد شد و قیمت ها بیش از آنچه که الان هست شکسته خواهد شد .

وی از مردم خواست برای تشخیص کالای اصل از تقلبی کد 15 رقمی IMEI را که درشبکه گمرک و سازمان صنعت و معدن نیز به ثبت رسیده و برروی کارتون گوشی نیز درج شده است را در سامانه 30008887 وارد کنند تا از اصل بودن کالای خود مطمئن شوند .

کریمی گفت : مردم حتما به گارانتی ها ی رسمی که بر روی سایت اتحادیه قرار داده می شود دقت کنند و به هیچ وجه گارانتی های تقلبی ازجمله اینتل را خریداری نکنند،چرا که 100 درصد تقلبی است .

سیما رادمنش -جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها